ponedeljek, 17. december 2007

Monday, monday...

"Monday Monday, can't trust that day, Monday Monday, sometimes it just turns out that way" /.../ "Every other day, every other day, Every other day of the week is fine, yeah But whenever Monday comes, but whenever Monday comes You can find me cryin' all of the time"
  1. Moj točno izračunan jutranji čas je ponovno pretresel ponedeljkov nerazumljen sindrom, imenovan "vsi-ljudje-hitijo" PLUS še dodaten prometni nered, zaradi zapore glavne ceste NA SVETU! ...Vseeno mi je uspelo nemogoče - pet minut predčasno prit na statistiko.
  2. Sneg. Končno zimska idila. Žal ne tam, kjer sem preživela cel dan.
  3. Kolokvij. Seveda sem popolnoma nakladala, seveda popolnoma zgrešila. Moji loverji mi niso pomagali NITI PRIBLIŽNO. Kdaj je človek postal človek? Pojma nimam.
  4. Angleščina, bilo nas je celo pet. »darja, did ju si ej videou?« - »noup, sori.«, »darja, have ju dan jor houmvork?« - »noup, sori.«, »darja, ken ju rid nekst sentns, plis?« - »aj dont hev it, sori.«.
  5. Pa še tista stvar, ki je največji pokazatelj, da je za mano slab dan – hrbet. Tako zelo sem pogrnila na stopnicah filofaksa, da jojčudnodasenisemubila. Na srečo sta bili Tanja in Maja zraven, da sem se imela s kom za smejat pa da me je videla le ena bejba... Sreča ja... Hrbet me pa takozelo boli, da se ne morem še sklonit ne, kaj šele, da bi dala noge za vrat (to itak:)).
Ampak še vseeno sem domov prišla (sumljivo?) dobre volje. Še vseeno se z mačkonom (ki btw gleda tiskalnik kot božanstvo:D) preganjam po bajti in to (sumljivo?), kot da ne bi doživela hrbet-štenga srečanja.
Still... I hate mondays!

2 komentarja:

Pika pravi ...

Joooooooj boga, res si mela zjeban dan. . . sam zdj si itaq že na Rogli pa ful uživaš :D

Izgubljena. pravi ...

jaaaaaaaaa, aveš kolk suprrr je blooo :)