četrtek, 19. junij 2008

Photoshopmljask.

Vsi že vemo za finte, ki so produkt sposobnosti poznavalca Photoshopa in vsi že poznamo razlog, zakaj so ritke deklic na Playboyevih naslovnicah tako super izoblikovane (poleg tega jim brez oporekanja verjamemo, da niso bile še na nobeni plastični operaciji). Prav tako smo vsi že videli kikse obdelovalcev fotografij - da glava peče - in vsi smo se že navduševali nad razlikami pred in po igranju s fotografijo.

Izkazala se bom za neizmerno pogumno in objavila en lep primer fotografije before in after - preden se je seznanila s Photoshop-genijem in po srečanju z njim. Made by Matic.

Torej... Jaz v vsem svojem lastništvu nad mozoljčki, brčicami, rumenkastimi in krivimi zobki, podočnjaki in zaraščenimi obrvi (rešujeta me izgovora, da sem slikana zelo, zelo od blizu in da na meni ni niti sledu o make-upu):

In jaz v vsej svoji bleščavosti, holivudskosti, svetlosti in lepi koži:

Pa recite, da nisem pogumna!

11 komentarjev:

Katja pravi ...

Hudooo!!!! Hudooo pogumna! ;;))))

Sicer pa tud na prvi fotki zgledaš super. Če ne bi rekla, kaj vse naj iščem, na to sploh ne bi pomislila. :)

Nihljaj pravi ...

Vađajna, prva slika je na mojem zaslonu tako temna, da sploh nič ne vidim, predvidevam pa da je kul, ker sem itak zagovornica naravnega in mi umetne, sfiniširane fotke sploh ne ustrezajo :) Lušna finta in pogumno, da se pustiš slikat tako blizu ... jaz še nisem mimo faze 'nočem se fotografirati'. Traja že sto let, ampak nič ne kaže na njen zaključek :)

Izgubljena. pravi ...

:)
katja - če bi se prva fotka dala povečat (ne štekam zakaj se ne :/), bi ti vse tele napake takoj stopile pred oči:) - tako me pa rešuje manjša verzija fotke:D

n. - isto kakor sem prej napisala... žal nimam pojma, zakaj se fotka noče povečat in če bi se dala, verjetno niti ne bi bila tako temna:/ ... Je pa res - je veliko temnejša od druge, ampak se vse tiste napakice vseeno vidijo:P:)

Pa tole s pogumom glede slikanja od blizu - je popolnoma isto, ali se slikam od daleč ali od blizu - pri meni je tako, pri obeh znam bit skrajno nefotogenična:D. Torej problem sploh ni v "nočem se fotografirati", ampak v mojem neznanju spogledovanja s fotoaparatom:D.

Sicer se pa kar poskusi prepustit fotoapratu - je fino gledat slikce čez nekaj časa za nazaj:)).

Nihljaj pravi ...

Ja saj, prepustim se samo, ko slika fant (tisto dejansko izpade všečno), vse ostalo pa a-a ... Vedno izpade čudno, pač, nismo vsi talenti za pred objektiv hehe. Bi bila pa noro vesela, če bi bila fotogenična, ker mi je super gledati lepe fotografije in rahlo zavidam tistim, ki se sprostijo do te mere, da lahko delajo pred fotoaparatom prav vse in je še vedno lušno za pogledat :)

Spomini pa so res - za vsako fotko vem, kaj sem imela takrat v glavi oz. kakšno je njeno ozadje nastanka hehe.

Samosvoja pravi ...

vađajna super slikci. ;)

jaz se ze kaksno leto spravlam in tezim lubeku naj me mal poducim o fotoshopu, ker je res koristna zadevca, saj je tok aplikacij in pripomockov da se js nic ne znajdem. :P

Izgubljena. pravi ...

n. - te čisto razumem - pustit se fotkanju le tistim, ki so tega vredni! :P Sem pa tudi jaz izredno nevoščljiva tistim, ki znjo koketirat objektivu vedno in povsod:))

samosvoja - bi bilo fajn obvladat fotošop ja - še posebej, če nikakor nočeš videti nobenega mozolja na svojem obrazku in da ga potem znaš sama izbrisat:)... Jaz zase vem, da niti približno nimam živcev se z eno novo stvarjo ukvarjat, tako da... znanje fotošopa zame ne pride v poštev:)

Tanja pravi ...

Ful dobro! Jez bi tudi to znala! Že en čas razmišljam, da bi se fotkala u kki sexy pozi, pa mal zretuširala, povečala fotko in jo dala ljubemu :).Bo treba to narest prej ku grem na izmenjavo, da me bo lahko useenu gledal tiste 4 mesce :)).

Izgubljena. pravi ...

Uh, Tanja, potem pa kar veselo na delo:D - naložit si fotošop in se lotit vseh spretnosti, ki jih ponuja:P:D

Evie pravi ...

Uau :) Tud js se bom enkrat naučila uporabljat fotoshop, je res super stvarca. Smešn je, da mi je vedno ko gledam razne alme pa špelce jasno, da so retuširane, ampak sm jim vseen fouš :P

Izgubljena. pravi ...

Ampak almi pa, priznaj, še retuširanje ne pomaga:) (ful grdo in zavidljivo se to sliši ja, ampak priznam, da mi je bejba takooo obupna)

Anonimni pravi ...

..lahko si pogumna, ko si pa tako lustna :)).. meni je prva fotka mnogo bolj vsec.. mal folsije.. haha