torek, 8. julij 2008

Zajci, smeški in Bela Halja

Nekaj najbolj udobnega, kar si v toplih poletnih dneh lahko privoščimo, je vsekakor bosonogo stopicljanje po stanovanju. Kaj storim, ko od mojih preostalih treh četrtin dobim v dar copate? Odpovem se svoji posebni strasti bosega tacanja po parketu in - obujem copate.

Seksi, fukiš, "arrr", hellokitty copate.

V kombinaciji s turkizno spalno srajčko, na kateri poseda zajec rožnate barve... Pravzaprav dva. Se samo meni zdijo zajci strašno perverzna bitja?

Oprosti cyc, ker si (nenamerno) pristal v družbi zajcev in oprosti, ker si trenutno med bolj osovraženimi bitji v mojem življenju - tudi jaz bi šla na Metallico! Žal se je moja denarnica odločila, da mi ni pripravljena financirat koncerta in tako ostajam doma. Še vedno pa te neizmerno sovražim! :) / Link, ki naj bi me spravil v jok - klik /

Življenje v svetu retardiranih smeškov na msn.ju se nadaljuje. Novo nalaganje programa ni odpravilo le-teh. Še vedno vidim le dvopičje in črko D - o smehljajočem obrazku ni sledu. Počutim se oropano veselja. Življenje ne more biti sestavljeno le iz črkovnih znakov! Vseeno pa mi tole prav pride pri dekodiranju sporočil, ki jih dobim od nadvse bistroumnega produkta narave, imenovanega Tinček. / Tu se razumevanje mene dokončno ustavi, kaj? / Zadevo mi je delno uspelo popravit, ampak za cyc.a smeškov še vedno ni! / Razlaga za to je očitna. /

Ob šestih me čaka čaj (beri: pregovarjanje za hudičeve antibiotike) pri dr. Bela Halja - menda obvezno v spremstvu moje predrage matere, za katero se mi niti sanja ne, kaj bo počela tam zraven. Ne, seveda sem sposobna vse zadeve urejat sama, ampak očitno Belohaljčnica nima takega mnenja. / Je pozabila pogledat letnico na kartoteki? /.

Forgetting About Sarah Marshall pa je ena boljših romantičnih (ja, točno tistih, ki že prav patološko dvigujejo nivo cukra v moji krvi) komedij v zadnjem času.

Tina? Je že odletela. Mojca upa, Katjuša upa, Vađajna upa - da ni dobila sedeža na letalu! Mojca upa, Katjuša upa, Vađajna upa - da sta z Anjo obtičali v Minknu. Tina - ne drzni si odrezat desne roke, na kateri visi zapestnica z dušami nas treh! / Za nevedneže je Minken enako Munchen s pikicami na u.ju. /

Tokratna razlaga za nedeljsko medčloveško nestrpnost? "Dež bo". Je že in včeraj zvečer je nevihta povzročila najlepše nebo, odkar sem začela biti pozorna na nebo!

22 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Sam copatki in spalna srajčka skupaj sta pa prov ubijalska kombinacija :)

Izgubljena. pravi ...

Pa še modrc hellokitty, gate s smrkci pa rdeča šminka al kako smo že rekle... :P

Anonimni pravi ...

In Matic bi ostal brez besed :)

Nihljaj pravi ...

Fajn opravi pri beli halji, Pozabi Saro pa je nasmejal tudi mene - in presenetil, ker se tip kar 2x ali 3x pokaže brez gat :)

Izgubljena. pravi ...

katjuša - brez skrbi, da še bo :D (al pa ne zarad tele objave :))

n. - ja, meni je blo tud to smešno:D Tako za btw je razkril svoje premoženje :D.

Nihljaj pravi ...

Ja, dobesedno na mimogrede hehe. Jaz pa sem mislila, da so v kinu predvajali napačno, necenzurirano verzijo filma:) Nisem navajena tolikšne odkritosti, vsaj v banalnih komedijah ne :)

Izgubljena. pravi ...

Saj to - človek bi pričakoval, da bodo tja dali tisti premikajoči črni trak:D, ampak ne - direktno in kot da nič ni:))... A ti si šla to v kino gledat?

Katja pravi ...

Morm tud js pogledat tale film. ::)) Sem se nasmejala ob tvojem pisanju, čeprav ne vem kaj je smešno. Po moje sem čudna. O neeee ...

Izgubljena. pravi ...

katja - zihr so zajci krivi:P:D

Nihljaj pravi ...

Jap, jaz sem ga gledala v kinu, čeprav komedij načeloma ne gledam tam, ampak ... kino je kino, jaz sem nora nanj in ta film celo ni bil kar nekaj, ampak prav zabaven :)

bubbles pravi ...

zakon copatki! moja malenkost tut trenutno taca v zimskih copatih v obliki ovčke :)

Izgubljena. pravi ...

No, vem kako je s komedijami v kinu, če omenim mojo izkušnjo s seksom v mestu:). Vem pa tudi kako je z odločitvijo, da hočeš gledat enkrat za spremembo komedijo v kinu:). Torej si imela fajn izkušnjo:P.

bubbles - a to so zimski copatkiii?? :D Ah, tudi če so, so čisto super za tacat po stanovanju tudi v vročih dneh:). Do sedaj niti nisem občutila posebne vročine - sem itak bosa v njih:).

Ampak ovčka je pa tudi seksi, kaj?? :D

Samosvoja pravi ...

majčka pa zajcek sta pa fullll luskana!! ;) dobr ju nosi. :)

Izgubljena. pravi ...

Samosvoja - brez skrbi:)) - je že preizkušeno:)) spalnega zajčka, mislm, da nosim dobro že ene par let :D

Anonimni pravi ...

Res je ql ker mava z anjo tale njen laptop, da se lahko kdrkoli prklopva, sj jest ga baje tut kmal dobim.

am ja drgac pa zapestnica se sameva na desni roki. . . leva ma pa ze kup novih ker ble z anjo dons u sopingu. . . pa Victoria's secret tut izropana ze :)))

Anonimni pravi ...

In naj tud sameva še naprej. Si samo ona zasluž mesto na desni roki :)

janja pravi ...

heh moja prva asociacija na copatke je blo FUKISH :P

Izgubljena. pravi ...

Ja, tina! Kr naprej se še priklaplej na anjin leptop in nam na takle način družbo delej:D. Življenje tukej bo sicer postalo nečloveško:D. Zapestnca, se strinjam s Katjušo, nej pa kr lepo še naprej sameva. Da bp aura, ki jo oddaja, nedotaknjena!

Janja - sploh v živo so ekstra fukiš:D

bubbles pravi ...

hm, strokovno sem to ocenila glede na debelino :D
in ja, ovčke so tut, sploh če si oblečen v kratke hlače in kratko majico, na nogah pa taki copatki :)

Izgubljena. pravi ...

Uh, to tko prikupno zgleda. :)) (in tukaj se vprašam, zakaj se zgražamo nad tistimi, ki nosijo v teh poletnih dneh škornje v kombinaciji s kratkimi hlačami:D)

bubbles pravi ...

če odgovorim po tipično žensko: to je DRUGAČE :D

Izgubljena. pravi ...

Nja, nja, saj se strinjam :P:D