četrtek, 27. november 2008

on such a winter's day

AND THE SKY IS GREY
Pojedla sem svoj prvi kebab. Lahko se mi smejite, ne bom zamerila. V končni fazi pa ga vseeno še vedno nisem... Lahko se mi smejite še bolj, bom sprejela. Pojedla pa sem svoj prvi kebab krožnik. Piščančji. Kako bi opisala izkušnjo? Okusna, brezčebulna in brezparadajzasta, fino zapečena. Še kdaj! Res si nisem predstavljala, da bom še letos postala kebabjedka.
I'VE BEEN FOR A WALK
Na seznam že ugotovljenih večjih nakupovalnih dilem (poleg kril, katerih dolžina mi nikoli ne ustreza, kavbojk, ki so vedno krojene za celo še1x Mene in čevljev, ki pa so vendarle kos garderobe, ki je najbolj očiten, najbolj must be trajen in že samoumevno zahteva neodločnost) tokrat uvrščam še puloverje. Neverjetno koliko sem imela za pretuhtat, ko je tisti pulover sive barve čepel na meni. Morala sem natlačiti nase eno večjo številko, da sem videla, da mi pri tej velikosti štrlijo rokavi in morala sem se ponovno zbasat v prejšnjo velikost puloverja, da se še vedno nisem mogla odločit. Gumb je bil odtrgan! Zahtevala sem popust, se s tem odpovedala morebitni zamenjavi, če si kasneje premislim (kar je v bistvu pozitivno - poleti sem kopalke nesla nazaj, da sem tam v garderobi spoznala, da so pravzaprav čisto kul in jih ne bom zamenjala za drugo velikost). Dobila sem ušivi petodstotni popust, doma pa mi je mami našila nov gumb. Ki je lepši.
I'D BE SAFE AND WARM - IF I WAS ...
Uspela sva izkusiti Termalni Tempelj. Prvič in namesto Sveta Doživetij (čeprav je tudi ta prištet zraven). Nič posebnega. Mogoče še malo manj ljudi, kot kot jih je na torek zvečer že tako ali tako, pol stopinje višja temperatura (termalno ja?) in nekaj intimnejših slanih bazenčkov po terasah. Tudi to še kdaj. Všeč mi je, ker sem v vodi tako močna, da ga lahko nesem samo z eno roko! (hah:))
WELL, I'VE GOT DOWN ON MY KNEES
Sploh nisem sposobna izpljunit česa globokega pa čeprav sem že par dni neverjetno poglobljena vase. Ne znam izbezat ven vsega planktona, ki se 'utaplja' v morju moje duše... Ne ljubi se mi. Mogoče ne upam.
... LIKES THE COLD
Uživam v zimi. Ne sanjam o Kaliforniji.

4 komentarji:

PETRUŠKA pravi ...

Čisto pravi kebab je najboljši. Pa kaj, če je notri na kupe mesa, ki ga drugače tudi povohala nebi... Jaz sem ga jedla dvakrat, sicer tako, da so se mi vsi smejali, ker je več pristalo v naročju kot v ustih=)Je pa res dober, no...
Tudi jaz imam rada mrzlo zimo=)
In med nakupovanjem se spopadam z dilemami, ki se mi zdijo stokrat hujše od tvojih, pa so že tvoje hude...Ni bolj smotanega opravila, kot krajšati hlače, preden jih prvič oblečeš...Ko jih končno dobiš v primerni dolžini, so praktično že stare=)

Bodi lepo!

Nihljaj pravi ...

Kebaba pa še nisem okusila. Hamburger over all :)

nefertit pravi ...

Kebab sem jedla samo 1x v življenju in me ni prepričal. Navijam za hambi. O nakupovanju pa nebi. Sem ravno te dni praznila omaro in našla ene 4 stvari na katerih so bili še listki. Pa vem, da jih nisem kupila ne letos ne lani. Groza!

KaTkA pravi ...

Stara, prid v celje, tam mamo najbolši kebabči ;)
Ponavadi sm tut js mela take dileme s šopingom, ampak zadnje čase mi je, smešno in zanimivo hkrati, kr naenkrat use prav, vse mi pristoji... in zato je moj račun suhhhh :D