sreda, 24. junij 2009

Same Velike Začetnice

Pridna sem bila ta mesec. Sedaj si zaslužim Nagrado in Počitnice in On pride in v petek je rockotoško Rajanje. Frizer je bil že danes, jutri pa pečem Zanj!
Takoj po Blatu, ki bo glede na vremenske napovedi letos še posebej blatno (šeboljblatno Blato), grem pogledat Sever. Na več kot dvajseturni pohod (s pomočjo bencina) proti Poljski. Priznam, da bo ta stvar posebna preizkušnja za moj Um in za moje Telo in za moj Duh, ampak se veselim - kljub negotovosti in cincljavosti.
Se mi zdi, da se prvič zavedno odpravljam nekam, za kar pojma nimam, kako se bo izšlo. Prvič mi je tudi zelo vseeno in prvič gledam na Stvar neobremenjeno avanturistično. Upam.
Prelevim se v Posesivnico z zajedalskimi sposobnostmi klopa, v Ljubosumnico, ki grize, v Odvisnico, ki mora obvezno dihat iste zračne molekule kot On. Od jutri naprej. Obljubim, da le za nekaj dni, ker mi ta način brezupnega in obupnega življenja pač ne leži najbolj. Skeptični so glede tega drugi.
Če sem pri najinem zadnjem (prisrčnem) snidenju jokala le zaradi tega, ker nisem točno vedela, kako naj reagiram ob Dotiku (po jokavem izbruhu sem se počutila kot da do takrat niti ni minilo tako veliko dni kot se to grozno sliši), bom jutri... Prisežem, da ne bom jokala! Na letališče mu bom prinesla mančmelov. Veselim se.
Konec Abstinence.

4 komentarji:

Nihljaj pravi ...

Privoščim ti/vama konec abstinence :) Imejta se lepo v blatu ali izven!

janja pravi ...

Dolgo te že ni. Ampak ti oprostimo, ker vemo kje je razlog :D

Nihljaj pravi ...

Vađajna, pridi nazaj :) Piši!

Izgubljena. pravi ...

Vau, res lepo, da sta začutili mojo odsotnost :))

Sem nazaj, pišem. :)