petek, 2. oktober 2009

Še 13 dni.

"Masažo stopal vam pa čez 20let napišem!"
"Oookej, hvala!"
... In sem šla s kartončkom terapij, zadovoljna, da me v naslednjih dneh čaka par kilometrov s sobnim kolesom, jutranja telovadba, par masaž celotnega telesa in dvakrat shiatsu.
Še bolj zadovoljno sem kasneje spoznala, da dejansko so namontirali wireless po celotnem hotelu in jaz zdaj prisegam, da se bom vseeno delala kot da ga ni, Ker ni zdravo. Samo za najnujnejše, pet minut na dan bo uporabljen! Ko mi bo hudo težko in že samo zaradi dejstva, ker živim v informacijski dobi in sem v prostem času pač zasvojenka z medmreženjem... Pa še ogromno dela bi me čakalo, ko bi prišla domov, tako pa sproti pucam mailov inbox in sproti listam po mojih tako ljubih so-blog-zapisih.
Sicer pa z odštevanjem dni nisem tako zoprna (še).

6 komentarjev:

K pravi ...

kaj se ti je pa zgodilo, da maš tele športno-relaksacijske terapije?

meni tudi ne bi škodila ena predpisana telovadba. delam na tem. (:

pa lep pozdrav!

bubbles pravi ...

ej, z veseljem se drugi teden pretvarjam, da si ti! :)

Izgubljena. pravi ...

kolibri - ena kronična zver me daje pa mam oslabljeno delovanje živčkov po telesu pa moram enkrat letno na takle rehab, da si mjčkn forme naberem :)
Je pa predpisana telovadba fajn - si vsaj prisiljen, če že nimaš samodiscipline..:))

bubbles - tri dni mi pusti, ostalo pa lahko vzameš :P

KaTkA pravi ...

a tak pol praviš, da boš "samo 5 min" na dan gor?
Kdo bi to verjel :P

uživaj!

Samosvoja pravi ...

Miss you.*

Izgubljena. pravi ...

Haha copatka :D - no recimo, da si vzamem pet minut dopoldne pa še pet minut popoldne. Res, prisežem, da niti nimam časa za internet, ker mam toliko knjig okoli sebe pa nonstop jem :D - mi pravzaprav kar malo paše, da sem na nek način "odrezana" od sveta (čeprav se v tem primeru sama režem stran:D).

Samosvoja - ta mesec se obvezno pokofetkava*