torek, 29. september 2009

Grem nafilat Health.

Grebatorstvo za mehurčke je lahko predvsem koristen šport.

Trak za uhlje za primer viharjev, trenirka za jutranjo telovadbo, kopalke absolutno v vseh treh bojnih barvah (temnejša rdeča za napad, svetlejša rdeča za osvojitev in temno rjava za brezbrižno valjanje po masažnih šobah).

"brezbrižno" lahko bereš na tri načine:

  • kot: "Vseeno mi je za stare mame z išijasom!",
  • kot: "Če sem mlada, še ne pomeni, da sem zdrava!"
  • kot: "V duši sem slab - od tega predvsem egoističen - človek, ki nima smisla za sočutje."
  • kot: "Se ti ne zdi, da bi bila zdaj raje na faksu kot pa tukaj, če ne bi bilo zares potrebno?"
  • kot: "Tukaj nisem z materjo, ampak je ona z mano!"

Weeds, Dexter in Friends po sezonah, še nekaj izgubljenih delov Samanthe Who?, aktualne epizode Dr.Housa, Desperate Housewives, Gossip Girl, One Tree Hill, The Beautiful Life, Grey's Anatomy, ta tretji del knjižnega Twighlighta v angleščini (to samodejno vključuje še slovar angleško - slovenskega jezika), Digitalna trdnjava v slovenščini pa še po trenutnem navdihu oropana knjižnica.

Za kontra dolgčasu. Bo dovolj.

Aceton, pilice za nohte in lak v modri, rdeči in nevtralno rožnati, šampon, balzam, čičkovo olje, lasovni silikon, lasovna krtača. Pa zobna krtačka. Britvice proti dlakam in brezalkoholno mleko za telo.

Za samozadovoljstvo in samozavest.

Oranžnega velurja ne bo in izgube le-tega še nisem prebolela, japank, takih v celotnem kosu, tudi ni, kopalni plašč! S prekratkimi rokavi in od tretjega razreda osnovne šole (khm) sicer. So mi takrat kupili tako velikega, "da bo še za naslednje leto"...

Kopalni plašč za asimilacijo med vojsko ostalih hotelskih plaščarjev.

V upanju, da so mogoče v enem letu zrihtali wireless po sobah (v kar še vedno dvomim glede na starostno strukturo gostov) in v upanju, da me predčasno naženejo domov (come on... 14 dni?! Ni življa na tem svetu, ki bi zdržal v toplicah več kot en teden, če mu ni treba!) pa še v upanju, da zaradi recesije niso začeli šparat na maserjih (najčudovitejši del rehabilitacije), začnem v kovček pakirat vse, za kar sem prepričana, da bom takoj, ko pridem tja, začela pogrešat. Tja pridem v četrtek.

Pa dobro... Vem, da bo koristno, vem, da smrt zaradi dolgčasa ne obstaja, vem tudi, da bom čez 14 dni lepša in še bolj zdrava. Nekatere stare mame so celo prijazne.

5 komentarjev:

storyteller pravi ...

Meni je slišat prav zabavno :) Uživaj!

K pravi ...

pa ne, da greš v toplice se namakat?

po poti si zavrti kultni MI2 komad. vedno spravi v toplični mood. (:

janja pravi ...

Uživaj v mehurčkih.

Izgubljena. pravi ...

storyteller - slišat je prav zabavno in tudi je zabavno potem... En teden. Drugi teden pa postanem usmiljenja vredna oseba, ki moleduje, da želi na faksss. :))

kolibri - namakat se grem tja ja :D Pa tudi sprehajat (letos sem si obljubila en pohod na nordijski način:D) pa telovadit na suhem in mokrem pa mal se grem še pomasirat... Same koristne reči :)
MI2 sem pa rekla, da ga za poslovilko pripopam na fejsbuk :D - bo definitivno tudi na plejlisti od mobija :)

janja - tenkjuverimač :)

Anita Puksic pravi ...

Uživaj! Saj ziher bo fajn! Da imaš 14 dni samo zase so čista nebesa.

Mir in ljubezen!