petek, 4. september 2009

Z novim planerčkom za novo študijsko leto...

Zdaj potrebujem le še sredin pogovor o izobraževanju odraslih neandertalcev, Rimljanov, vitezov in trgovcev v profesoričinem kabinetu, testiranje indeksa, rezervacijo toplic in petnajst dni vsakodnevnih voženj s sobnim kolesom, nekaj masaž celotnega telesa in jutranje telovadbe, potrebujem še čisto novo torbo ali športno jopico pa tudi nov pleten pulover (in kavbojke in dolgorokavčnice in žabice in šale in zapestnice), umite lase in velik fascikel, kamor bom uskladiščila lanskoletne zapiske. Novo stojalo za joške (ali dva) bi tudi še potrebovala, potem pa brezskrbno, vitalno, ambiciozno, sproščeno in navdušeno lahko zastopicljam v drugo polovico uživanja uporabnih in neuporabnih informacij na poti do moje diplomirane učenosti. Lahko se spet prepustim vedno živahnim kavastim pogovorom v čakanju na novo predavanje in še bolj razigrano razpoloženim druženjem v čisto sprednjih sedežih vlaka na poti domov (jutranja druženja... Pač še niso druženja, so pa s svojim čarom).
Tako. Neizmerno veselega počutja sem danes. In že včeraj... Čisto v nasprotju s preteklim tednom, ko nisem vedela, če bi bilo bruhanje boljše od jokanja.

10 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Čestitam ob vpisu v novo študijsko leto ;)

K pravi ...

evo te nazaj!
prepovedano bi nam bilo pisati o načrtih za nakupe/cunjah/ekistencialno pomembnih pripomočkih za življenje, kot so zapestnice in štiriindvajseti šal v omari ... na blogih. vsakič, ko kam kliknem, najdem novo stvar, ki bi jo pa morda lahko imela. rrr.

planerčki so kul. srečno v novem letniku. in naj bo kofetkov dost. morde se kdaj zmenimo za skupnega (:

storyteller pravi ...

Ohh, how I miss those feelings... začetek novega šolskega/študijskega leta. Če se še tako zelo upiraš predstavljajo nek začetek z veliko začetnico... tega zdaj ni več. Ob novem letu se pa nikdar tako ne počutim.

Izgubljena. pravi ...

N., hvala, ampak dejansko vpisana še nisem, sem pa na konkretni poti do vpisa :D (še eno malenkost moram dati skoz)-

kolibri - ja, to tudi jaz ugotavljam :D - več blogov kot spremljam, daljša je moja wish list. To ni zdravo :D

storyteller - jaaa, ob novem letu ne čutiš takega entuziazma kot ob novem šolskem letu :D (je bilo do zdaj še vedno tako :))

KaTkA pravi ...

hehe čist prava šolarka :)

a ti maš tut pol u sredo mučenje? mene tudi čaka in seveda (grrr) še naslednji ponedeljek...

držim pesti ;)

Luka pravi ...

...
stisni še to malenkost, ki ti manjka v pest, in gas v novo študijsko leto ;)
držim pesti
men je letos ratal vse narest tako da sm mel mirno poletje ;)
veliko sreče
...

Izgubljena. pravi ...

Ja KaTkA - v sredo, ampak se mi zdi, da ne bo ravno mučenje (sem ta glavno dala skozi:)).

Tudi jaz držim pestiii :)

Luka, hvala :) Tudi jaz bom drugo leto imela mirno poletje! :))

Anita Puksic pravi ...

Haah, stojalo za joške :D
Vedno maš take smešne fore pri zapisih :D

Mir in ljubezen!

Evie pravi ...

Uuu, bravooo :klapklap:

Lepo te je blo spoznat po tok časa virtualnega poznanstva :P

Izgubljena. pravi ...

O Evie enako :) - sem vesela, da sem vsaj pofirbcat pa pokazat se prišla, čeprav tvojih spolnih učnih uric nisem več slišala :))