nedelja, 30. avgust 2009

Revolucija: blogovzdevčna

Kje? V Vesolju. Lahko tudi v mojem spletnem Vesolju, Blog-Vesolju.
Kdaj?? Včeraj v popoldnevu.
Kaj??? Vađajnasto sem se transformirala v Izgubljeno. Točno tako, kot je prav in točno tako, kot bi moralo biti že ob Velikem Poku in prvem vesoljnem zapisu daleč nazaj.
Zakaj? Ker sem ravno v ihti še zadnjih dni pred strašljivo pomembnim izpitom (v očeh se že vrti, v rokah se že trese in v grlu cmokotvori) in me seveda moti ogromno stvari. Preveč stvari. Vse stvari! Tudi vzdevčnost pisca tega bloga. Vađajna? Oh, prosim. Prerasli smo jo. Že ob zaključku izobraževanja na sekundarni stopnji šolskega sistema - naj ostane tam, naj nas zabava s svojim vulgarnim imenom v zaključnem obdobju telesnega preobrazja in potem naj bo mir. Napaka je sploh bila, da smo jo spustili na univerzo in v izgubljenost Vesolja, skoraj me je že sram. S tem se strinjamo vsi.
Seveda se zavedam, da vzdevek Izgubljena. ni tako melodičen, predolg je, preobičajen in dolgočasen. Ko se bom počutila za trenutek bolj najdeno, ga ne bom spremenila, do ponovne blogovzdevčne revolucije bo prišlo šele, ko mi bo vzdevek šel po domače povedano na namišljen klinček, ki štrli iz mednožja (poudarjeno na namišljen) ali ko se bom spomnila nečesa bolj za uho prijetnega in hkrati mojega (priznajmo pač, da me Izgubljena. vseeno zelo dobro ponazarja). Je pa zabavno, ni kaj. Se še nisem navajena kot nevađajne.
xoxo Izgubljena.
P.S.: polonap, ki me je nekoč medvrstično ozmerjala z luliko ni povzročila te revolucije - sem o tem razmišljala že zelo dolgo dolgo.

11 komentarjev:

Samosvoja pravi ...

xoxo gossip girl! :P

K pravi ...

eh. uklonila si se svojim pomislekom. vađajna je bil tako unikaten niknejm, no. meni se ni zdel prav nič prostaški, prav nič otročji in hajskul-pripadajoč. iz protesta te v svoji blogoroli ne bom preimenovala. ha!

v bistvu je pa važno, da se boš še vedno izgubljala. kaj bi bilo šele, če bi se transformirala v Najdeno. OMG.

K pravi ...

haha, ob tem, kar ti je polona rekla, sem se jaz takoj spomnila na en več let star intervju s piko božič, tisto "pevko". so jo vprašali, če ima njena hči (liu) kakšno ljubkovalno ime. in pika zabije: "ne. kako naj jo pa kličem? lulika?" :D še zdaj se režim, ej.

Izgubljena. pravi ...

ahaha kolibri - ampak lulika zmaga. Tak ljubek izraz sicer :D .

Sicer pa hvala, vađajna je bila vsekakor nekaj unikatnega, ampak res.. Sem imela preveč pomislekov glede takega imena v zadnjem času, da bi bila še zadovoljna z njim :) (seveda te ne bom tožila, če me v svoji blogoroli ne preimenuješ). Ime Najdena bi bil pa res že presežek - ne, kaj takega si v sanjah ne predstavljam :D


Samosvoja - iksou iksou :P

Luka pravi ...

...
tudi "izgubljeno" bom prebiral :)
je pa res, da sm se vađajne kr navadu mal ;);)
lepo nosi svoj nov ime
...

storyteller pravi ...

Pogreeeeeeešala bom Vađajno :) Čeprav moram rečt, da dolgo sploh nisem ugotovila na kaj cilja ta nick, po mojem se mi je razjasnilo šele ob kakšnem tvojem zapisu. Znam bit blont, ja :D
Si mi pa ukradla moj potencilani novi nick :P Ajajaj...

Maychi pravi ...

Lulika? Hehe :) Pa ne smeš spreminjat vzdevka, vađajna si in zmeraj boš (v mojem srcu :)))

janja pravi ...

Za nas boš vedno vađajna (hihi).
Se pa poistovetim tudi z imenom izgubljena ;)

Izgubljena. pravi ...

En očaran in nekoliko ganjen "Oh" to everybody:)

Anita Puksic pravi ...

Hah, jaz sploh nekaj časa nisem skužla te vađajne, hah, ker ko sem prvič vidla tvoj blog sem pomislila 'Đ? Verjetno je pač z juga' in šla brat, šele čez nekaj časa sem skužla :D In se potem počutila neumno.
Meni se je zdel prav originalen nick. Kakorkoli, saj te bo še vedno fajn brat (:

Mir in ljubezen!

Izgubljena. pravi ...

beba. :D:D - veš, da sem jaz tudi nonstop premišljevala o tem, koliko ljudi si mora interpretirati ta 'Đ' tako, kot si si ga ti :D

Vsekakor zabavno prebrat vsaj eno potrditev mojih sumov :D