torek, 18. avgust 2009

Ali kako se skuha kofetka.

Ta teden sem na praksi. Na praksi kuhanja, predvsem kave. Čaj mi gre namreč odlično od rok, kosila so pa pač manj nujna in obstranska panoga (mimogrede sem danes skuhala makarone v tunini omaki, hah). Kuhanje kave pride kot primarna dejavnost, ko je skupnih uric spanja v celotnem bitju zveze bore malo, kar pride kot posledica nasprotujočih si bioritmov.
Primer: Spat grem ob 00.00 (to je povprečje), moje bitje večje polovičje pa se mi pridruži čez nekaj ur, ko se že k dnevu kazati začne in ko moj organizem kmalu poroča o svoji prezaležanosti. Če želim, da mi bitje večje polovičje sledi mežikajoče v dan, mora pred nos dobiti šalco kofetke - dišeče in vroče.
No, to se še ni zgodilo.
Trudim se. I really do! To, da sem danes zaspala, res ni opravičljivo, ampak včeraj... Včeraj sem bila samo nerodna kot pač znam vedno biti. Včeraj sem žlico temnega prahu namesto v džezvico zvrnila na kuhalno ploščo in včeraj sem skoraj zamenjala cuker z drobtinami. Pred kavno katastrofo me je rešil "Are you stupid?" krik mojega bitja večjega polovičja. To bitje se je iz postelje dvignilo iz preventivnih razlogov, ki se tičejo primernosti okusa kofetke - ta je namreč postala vprašljiva, ko sem pred velemojstrskim kuhanjem večkrat švignila do postelje, da sem vprašala "ko zavre?" in "kolikokrat odstavim?"
Kave ne pijem oziroma jo pijem samo v kafetkarijah, ko se mi ne ljubi drugega naročit ali ko mi izrecno zapaše nekaj kavastega. Kofetko pijem še, ko mi jo nekdo zares in z veliko mleka postavi pred obličje. Skratka, kuhala je nikoli nisem, vsi so si jo vedno skuhali sami, tako da pojma o tem res nimam veliko, na barkafeovitku pa tudi ni navodil za pripravo.
Se zavedam, da je vsakemu bolj ali manj kofetkarju to samoumevno bolj kot umivanje zob in jaz kot nekofetkar obljubljam, da se v kuhanju kave izurim še ta teden!
Jutri zjutraj bom videla, če taktika z nenehnimi zoprnimi vprašanji o enostavnih stvareh ni bolj učinkovita pri prebujanju kot kavica sama.
Slovarček:
*celotno bitje zveze = testosteron + estrogen
*bitje večje polovičje = testosteron
*jaz in vse v prvi osebi ednine = estrogen
photo by Matic V.

4 komentarji:

Luka pravi ...

...
raje se nauči kuhati kavo ;) , ker mislim, da to, vsakodnevno spraševanje zoprnih vprašanj o enostavnih stvareh ni dobra taktika, boljša izbira je dobra kavica ;) in prijeten nasmeh ob "dobrem jutru"
...

Izgubljena. pravi ...

Danes sem se naučila kuhati kavo. :)

Luka pravi ...

...
čestitke :)
zagotovo jo je bil vesel :)
...

Anita Puksic pravi ...

Ah, kava. Jaz jo tudi poredko pijem in še redkeje kuham. In ko jo že kuham jo obiskom, če mama nima časa. In mi vsakič pove navodila. In potem je spet tako dolgo ne kuham, da pozabim kolko žličk je treba dat not. Res bi lahko napisali navodila na pakle.

Mir in ljubezen!