torek, 11. avgust 2009

"and they're all made out of ticky-tacky"

Sem v ravno taki volji, da bi malo pokrulila ali pogrulila o kakšni vsenovici... Vsenovični novici. Pa je nimam. Še vedno ostajam pri svojem malem šihtkanju, ki me ima časovno končno malo rado, ostajam pri Weeds, katere čisto prvi del sem pogledala šele po nekaj mesecih mirovanja na namizju velike kište, še vedno ostajam pri želji torkovega obiska planettuškina, ki bo mogoče prav danes uresničena. Nancy z nenehnim cuzanjem slamice, ki štrli iz plastičnega lončka pijače mi utegne iti kmalu na kakšen živec ali dva.
Niti izpitno gradivo ni dobilo magičnih moči, da bi se samo od sebe transformiralo v podstrešne sobane moje lobanje. Še v vidno polje mojega očesa se ni premaknilo. Trapasto izpitno gradivo.
Ostajam pri novicah drobne sorte, te pa postajajo dolgočasne in zlobne. Iz minusa sem že skoraj priplezala, najbrž pa bom spet padla nazaj v graben.

2 komentarja:

storyteller pravi ...

"Niti izpitno gradivo ni dobilo magičnih moči, da bi se samo od sebe transformiralo v podstrešne sobane moje lobanje. Še v vidno polje mojega očesa se ni premaknilo. Trapasto izpitno gradivo." :)))

Kako zelo te razume, ne - čutim. LOL!

Izgubljena. pravi ...

Sem ga včeraj proti večeru morala z lastno roko (!) prestaviti vsaj na mizo, da me bo zdaj vsaj opozarjalo, da obstaja :)