petek, 21. avgust 2009

Oh, to poletno dopoldnevje...

Naj ne mine!
Spadam sicer med ljubitelje vsakega posameznega letnega časa. Tudi poletje je moje najljubše, ko se zjutraj bosonogo sprehodim (lahko tudi odvlečem) preko stanovanja do terase, kjer se izčrpano zavalim (lahko tudi z zadnjimi močmi zlezem) v rexov stol. Pogoltnem lonček Activiinega zvarka za uravnoteženo prebavo in zasedim (in pošteno pokažem slike izpod spalne srajčke sosedom - če se ne bi pred teraso razlistila trta in dve hruški). Na rexovem stolu. Zavlečem se do kopalnice, si umijem zobe in lase - ker to pač paše skupaj in grem nazaj na teraso. V rexov stol sončno sušit lase.
Misli na učenje in na delo mirno, kakor je mirno to poletno jutro, pospravim pod Rexa. Uživam v poldremajočem stanju, ko se mi svet zdi še brezsmiselno lep in nezloben. Diham v prepričanju, da bom s prstom premagala vse vesoljce, ki mi skačejo na pot pri moji odisejadi...
... Dokler se ne spotaknem čez mačkonko, ki se mi kot modra dirkačka zapodi skozi noge. To me zagotovo prebudi.

3 komentarji:

Luka pravi ...

...
stari preverjen Rexov stol ;)
že "maršal" je vedel, da se na njem lepo odpočiješ ;);)
...

KaTkA pravi ...

hehe, ja no js obožujem poletje, edino nism glih fan takih temperatur... sej kdo pa je :)

najbolj so mi všeč dolgi dnevi in poletna kolekcija, ko se ne rabim pou ure prej oblečt preden grem :)

Izgubljena. pravi ...

KaTka - prav res .. Ta lahkotnost oblačenja... Mjam :D

Luka - Izjemno se prilega moji hrbtenici :))