četrtek, 13. avgust 2009

Fešn Kompleksi so v moji Možganovini.

Pozdravljeni. To je moj fešnblog in hecam se. Povem pa nekaj - v zadnjem času je spremljanje tako imenovanih fashion blogov postala ena mojih bolj srčkanih opravil dneva. Pa nisem nikakršna posebna modna obsedenka, modna zasvojenka, modna strokovnjakinja... Še najmanj. Vse kar vem je, da si Oko rada nafutram ob pregledovanju fotografij bolj ali manj znanih dekletc in absolutno so posebni posladki skriti v tistih izvirnih, pristnih, neobičajnih, a zanimivih in s tem sprejemljivih kombinacijah. ... Ki bi jih obleklo tudi moje Telesce, če ne bi bilo to tako obremenjeno z mnenji drugih - ne glede na svoje zavedanje, da je tako mišljenje neumno, nedoraslo in še posebej nesamozavestno in ne glede na svoje zavedanje o tem, da si samo Ti tisti, ki daje ime Modi in da ta ni pravilo v nikakršnem kontekstu.
Tako danes nisem upala na stegencih obdržati rdečih kratkih hlačk v kombinaciji z rjavobelo frfotljivo majčko in končno kupljenimi poletnimi čeveljci. Tako sem raje nogice oblekla v kavbojkaste skinike, da sem pokrila čeveljce in obvezno ne izpadla malo drugačna kot običajno.
Nožno nohtovje sem želela prekriti s temnejšim rdečim lakom pa sem po pleskanju palca ugotovila, da imam prevelike nohte za kaj takega... Takoj je pucal aceton in nevtralna barva je bila ponovna zmagovalka. Po domače: nimam jajc in puder na obrazu odpade prav zato, ker bi bilo to nekaj, kar ni v skladu z mojim vsakdanjim bivanjem. Ah!
O, saj pride dan, ko se podrugačim. Se pa s tem počutim neudobneje in opravka imam s katastrofalno ogromno količino samovprašanj o primernosti svojega outfita. Zato Dragi Kdorkoli. Ko me naslednjič vidiš v vsej moji drugačnosti, me pohvali. Takoj, brez pomisleka, odločno! Ponovi večkrat, da se mi vtisne v podzavest - tudi če v resnici izgledam klovnasto s pridihom gozdnega škrata! Hvala.

12 komentarjev:

KaTkA pravi ...

hmmm ja tak je to :) js se isto počutim :) skos se sprašujem, kak me bo kdo pogledu in kr gledam, da najdem kak pogled ko me bo kritiziru... grrrrr

sam čaki, js sm se pa spravla v kiklce and stuff :) ker me dragi lepo prepriča da sm kjuuut :D ...

če je men ratal, bo pa še teb no :D

Maychi pravi ...

Očitno smo kar vse ženske iste.. Kupim si full cute cunce, ki izgledajo naravnost fantastično, ko pa se pogledam v domače ogledalo, pa kar naenkrat izpade vse grozno..

P.S. Jaz mojmu ne verjamem niti besede več.. Njemu je itak vse super na meni :)

Izgubljena. pravi ...

KaTkA - jaz sem nekako letos komaj prilezla v nakit, pri kiklcah pa ne upam dlje od minikrilca, ki je moje že... Ammm. Šest let? Karkoli novega kiklastega kupim ostane v omari - se na meni ne znajde več kot dvakrat, razen doma. :D

Maychi - moj pa spada med posebej odkritega mnenja in okej... Večkrat mi tako "po pravici"mnenje veliko pomeni, ampak včasih (včasih včasih) si pa le želim, da bi se na hitro zlagal...:D Čeprav tudi s tem ne bi bila zadovoljna. Pfj.

K pravi ...

uau, kako dobra kombinacija! te rdeče hlače so krasne, da ne govorim o sandalčkih, za katere bi bil greh, da se jih skriva pod dolgimi hlačami. vađajna, ti si moja fešn inspiracija, tako drzna si in ne oziraš se na mnenja drugih. :)

a bo za silo? ;) in še moj nasvet direkt iz srca: boli te đoko za mnenja drugih. res. kako je nam človečkom to tako težko doumet. kako se ti oblečeš, je samo tvoja stvar in tvoj problem. če se oblečeš malce drugače kot ponavadi, je pa to samo plus. če me kdo vpraša za mnenje, vedno povem, kar mislim, obvezno pa dodam: "ampak važno, da je tebi všeč." če npr. meni ni.

K pravi ...

in res tako mislim!

Izgubljena. pravi ...

Kolibri, kaj naj rečem... (sramežljivo) hvala!

hahha :D

Sicer se pa strinjam z vsako besedo drugega odstavka, se zavedam tega in najbolj cenim ljudi "ampak važno, da je tebi všeč, če meni ni" - ker o svojevrstnih stilih tudi sama tako menim. Ampak ko pride do prakse pa se je treba nekako nevsakdanje obleči... Vse to zavedanje pade v vodo pa če se še tako prepričujem. Gr!

Nihljaj pravi ...

Hmm in kaj točno naj bi bilo narobe s tole opravo? :)

Jaz sem v tej smeri na srečo malce napredovala. Samozavest in to. Imam pa ogromno novih, drugih lukenj. Fuck of :)

storyteller pravi ...

Vađajna, meni se tudi tale oprava zdi super poletna kombinacija. Je čist prevroče za kavbojke in te noge je greh skrivat v dolgih hlačnicah! :)

Rdeči nohtki na nogah so pa "must" mojega poletja 2009!

Izgubljena. pravi ...

N. ... Pa saj najbrž res ni nič narobe s tako opravo - če jo vidim na drugih. Upam da tudi jaz napredujem mejčken v tej smeri ker sem cel obup, luknje neumne so pa najbrž pa bodo tudi najbrž vedno in povsod :) - fuck of jim sporočam še jaz! :D

storyteller ... Mja, dobro si me :D Pri teh hlačah me je najbrž najbolj zaznamovala pripomba ene kolegice "te hlače so ti vendar prevelike!"... Emmm... Saj so tako narejene da ne smejo biti oprijete?? ... Pa se dobro zavedam, da ta gospodična sodi med tiste, ki morajo imeti na sebi vse oprijeto in daleč od comfy. Na pa me je vseeno zadelo.

Mogoče jutri napredujem v vsej tej rdečini :)

Anita Puksic pravi ...

Hehe, kak zanimivo. Meni pa je npr. ful finta, ko se mičkeno bolj odštekano oblečem, ampak tak, da sem to še vedno jaz, seveda, in potem opazujem reakcije ljudi. In se zavedam, da njihove reakcije ne govorijo o meni, ampak o njih. In se na zgrožene poglede, na WTF poglede, in na lepe poglede odzovem z nasmehom.
Sicer me tudi včasih kaj malo prizadene, ko npr. slišim kaj v tem stilu, da še ni pust, ampak si pač potem mislim, da imajo tudi 'seljaki' pravico do mnenja. Tak se potem potolažim, ko jih v mislih malo ponižam :D
Ja, pa nisem čisto prepričana v svoje zmožnosti kombiniranja, pa se mi včasih zdi, da bi kak outfit kakšna blogerka označila za fashion disaster, pa se potem tudi malo potrudim, da se ne sekiram, ker vseeno nimam tolko oblačil in dodatkov, da bi lahko vedno blo vse tipi-topi, pa saj sem mlada in si lahko privoščim barve, pa ker moji outfiti pripovedujejo zgodbo o meni in ne o smernicah in pravilih tistih, ki so prepričani, da imajo popoln okus. In ko slišim včasih pripombe glede barvne (ne)usklajenosti, si mislim 'Jaz pač lahko!'

Joj, zdaj bi lahko celo objavo naredla s tega :D

Mir in ljubezen!

janja pravi ...

Takoj postavi še enkrat na ogled te super hlače in sexy nogice. Težko se odločim katero mi je lepše, tako da zahtevam ponoven ogled.

;)

Izgubljena. pravi ...

janja, ampak si pa pretiravala zdajle :P:D

Skratka - tele rdeče hlačke v sicer ne tako seksi nogicah sem mogoče že malo bolj postavila na javni ogled - v zahvalo tej objavi in komentarjem :)

beba. - ko šnofljam po tvojem blogu ti prav zavidam ta tvoj svojevrsten stil :)