petek, 25. september 2009

Tudi ponižno sprašujem...

Svetohlinsko zaupam v to, da niso samo kozarci tisti, ki prinašajo srečo, ko jih razbijemo. Moji razbitki se večinoma namreč ne tičejo dragocenih kozarcev iz kristala (sklepam, da dražja razbitina prinese več kot sedem let?), temveč sem mojstrica na področju razbijanja nakita, fotografskih objektivov (hvala čarodeju, da še nisem povzročila notranjih poškodb), brezžičnih mišk, butnem tudi prenosni računalnik, če je potrebno, v osnovni šoli sem s pomočjo bff razbila steklena šolska vrata, na novoletni zabavi razbijem še neodprto flašo vina... Ogledala pa menda spadajo v negativno sfero in razbitje pomeni nesrečo tudi do sedem let (to spet najverjetneje variira glede na dragocenost), tako da se takih izzivov usode raje ne lotevam in ogledalje puščam pri miru.
Zdaj me zanima čisto javnomnenjsko... Ali v kategorijo "KOT RAZBITINA PRINAŠAM SEDEM LET SREČE" (ali devet let ali pač manj) spada tudi nenamerno razbitje keramičnega metuljčka, ki sem ga dve leti nazaj dobila od glavnega kelnarja topliškega hotela?
Dopuščam tudi možnost, da je vse skupaj larifari, da so pojmi v moji glavi za nekaj milimetrov zmedeni in da razbijanje vsega pravzaprav v ljudskem izročilu prinaša nesrečo (celih devet let!), ampak...
... Samo obesiti sem ga želela nazaj na steno.
Metuljčkast Izdelek: Lončarstvo Bahor

2 komentarja:

janja pravi ...

Nisem vraževerna in v hiši imam velikokrat odprt dežnik, tako da ne verjamem v to. In razbila sem že nekaj ogledal :P

Izgubljena. pravi ...

Mja, saj tudi jaz ne verjamem, ampak bi bilo pa super, če bi to veljalo - za vse kar razbiješ, dobiš sedem let sreče! Madona da bi bila jaz lahko celo življenje srečna :D