ponedeljek, 14. september 2009

Predčasno darilčkanje je za en drek.

Z očmi zavijam tako močno, da bom kmalu tako izurila mišice, da bom z njimi znala zavijat tudi na drugi, notranji strani očesnega zrkla.
Seveda bi se verjetno prec zadušila, če ne bi ven izpljunila koščka ideje za rojstnodnevno darilo. V petek ga ima, ta rojsni dan, dejansko pa že štirinajst dni v svojem vratnem izrastku iščem za izvirnimi, praktičnimi in neizpetimi idejami za darilo. Golfžogica v luknjici in presenečenje sta dodatna dejavnika, ki bi ego počohljala še meni kot darilodajalki (vem, da obstaja lepši slovenski izraz za to, ampak mi ni simpatičen, ker me spominja na krvodajalsko akcijo), ki pozna potrebe in želje svojih najdražjih in se v poskusu zadovoljitve le-teh potrudi z dušo, telesom, umom in srcem...
Haha. Ou jes, v tek po štacunah se ravno ne podam, v dušo, um in srce se pa že tako pretirano spuščam, da je rezultat, ki ga dobim ob tem, samo še stres. Pridem na idejo, je ne zadržim zase, jo izblebetam in po premisleku skupaj ugotoviva, da 40 minut v kopeli nisva sposobna zdržat (iz domače kopeli se običajno spokava že po max. petnajstih minutah mehurčkanja). Spet se prepustim vrtincu mrzličnega diagnosticiranja idej, z vprašanji moram biti že prekleto sitna... Ampak klik! Rad kuha, vem, da nečesa nima, vem, da si to želi, vem, da bo vesel, ker skoraj potrebuje... Skratka, poglavitno je to, da tega nima. V navalu navdušenja izkričim, da sem dobila idejo, kar se seveda izkaže za napako. Nezmožna obrambe pred drezanjem vame in izpraševanjem prikimam, ko me vpraša, če gre za vok.
Ja, za vok gre, ja. Za ta vok, v katerem si danes skuhal kosilo... Za vok, ki je v tvojih šapah pristal kot predčasno rojstnodnevno darilo od mene, kot darilodajalke, ki je nesposobna sproducirati (pozitivno) presenečenje za nekoga. Po vrhu vsega pa moraš še z mano v trgovino, da vzameva pravega. Res nisem sanjska darilodajalka. Neučakana sem tako s podajanjem informacij kot s konkretnimi dejanji ali pa zgrešim - kot sem nekaj let nazaj s kozarcem feferonov.
Obupni materialisti gor ali dol. Vsak je vesel pravega darila, ki je dano na pravi način! Tole letošnje rojstnodnevno obdarovanje je spet popolnoma mimo. ... In spet smo tukaj, ko si prebijam svoj betični okvir, kako bi najbolj učinkovito v petek popravila ta vtis. Sporočim!
Torej se nadaljuje...

12 komentarjev:

Samosvoja pravi ...

AHAHAHA. Sori. :D No pa glavno, da mu je všeč. :P

K pravi ...

naštrikej mu šal. vedno pali. (:

+ moja starejša sestra ima tudi rd ta petek. pojma nimam, kaj, zaboga, naj ji kupim. kupila sem ene lesene škatle, z namenom, da jih oprtičkam (polepim s servetno tehniko). ne vem, če bi bila ravno vesela takega darila. je bolj deviške sorte (mislim horoskopsko). če je tvoj karakterno tak kot moja sestra, bohpomagej. (:

Anita Puksic pravi ...

Hah, kozarec feferonov :D Zmagaš! ;)

Mir in ljubezen!

Izgubljena. pravi ...

Samosvoja - te bom! SE mi boš tkole posmehvala... :P

kolibri - oh, če bi znala štrikat :D Žal nimam takih ustvarjalnih sposobnosti kot ti npr. :)

Sicer pa ja - deviška sorta, če imaš v mislih preciznost, smisel za estetiko, obvezna praktična uporabnost... Ja, težko zadovoljiv karakter :) (škatlica bo pa ziher srčkana!)

beba. - mja, obožuje feferone, ampak s tem kozarcem sem pa res falila :D

Nihljaj pravi ...

Okej, jaz sem horoskopska devica in prosim, če nas nehate opravljati :)))

No, priznam ... (ne vem, če ima veze s horoskopom kot takim) ... jaz znam prav pritlehno zameriti, če dobim za darilo darilni bon ali knjigo, ki ni moje sorte. Slednje se je že zgodilo in to s strani človeka, ki ga običajno na moč cenim in verjamem, da me pozna še pa še ... no, ko je zgrešil pri darilu (in ne enkrat), sem celo jokala - od nesreče :) Veeem ... neumna sem. Se navajam, da v darilih, ki niso 100 % po mojem okusu, ne vidim sporočil ala 'vseeno mi je zate, itak te ne poznam dobro' :))) Pač ... sem težko zadovoljiv karakter v tej luči, poleg tega rada sanjarim in to počnem prav pred vsakim rojstnim dnevom in ja, vedno zasanjam neko kul (ne materialno drago!) darilo. In včasih ga dobim ... tista ponesrečena pa s pridom pozabljam :) In sanjam nova :))) In se jezim, ko nova niso v tem okviru :)

No ... kaj bi ti rekla ... ko podarjaš darilo, naj te vodi tale zimprovizirana misel: podarjaj, kar si želi obdarovanec, ne kar misliš TI, da bi obdarovancu bilo kul. Štekaš? :))) Sama vedno bolj gledam na druge in manj na svoje iii vzdihe ob nakupovanju daril, ker se je že zgodilo, da sem podarila nekaj meni zelo iiii, pa drugega sploh ni navdušilo. Raje dam, kar je tej osebi iii, četudi je meni baaaah :)))

Nihljaj pravi ...

Aja, zmagam v najdaljšem komentarju, hvala, hvala :P

Izgubljena. pravi ...

Zmagaš N.! I like dolge komentarje :D

Skratka, saj si jaz ne bi želela voka!! Vem, da si ga želi on, torej sem podarila, kar si želi obdarovanec... Ampak sem to podarila na (meni) neprav način... Predčasno pa še prej je ugotovil... Bah :D

Se strinjam s tabo, da je pri obdarovanju obvezno gledati na to, kaj si želi obdarovanec, ampak hudiča... Že večkrat je prišlo do tega, da kljub temu, da sem nekoga dobro poznala, v nekem trenutku ne bi mogla zadeti darila zanj... Recimo za nekoga vem že za tri leta vnaprej, kaj bom podarila, za nekoga... Ma, za nekoga, ki je celo moj fant, ki naj bi ga poznala še najbolj od vseh, pa ne vem, kaj bi mu dala... Morda ravno zato??
Vem za vse, kaj on ne bi, ampak kaj pa bi... Pa ne. Hm? :)

bubbles pravi ...

hehe, jst tut težko zdržim, ko mam kako kul idejo za rojstni dan/drug praznik, ampak se vežbam :)
lahko mu pa za kazen, ker si je drznil uganiti svoje rojstnodnevno darilo, za petek kupiš nekaj, kar res noče. bo ziher presenečenje (plus kazen mora biti vzgojna!) :)

Nihljaj pravi ...

Če je dobil že vok, zakaj bi še karkoli kupovala? A ni vok kul darilo? :) Meni se zdi povsem dovolj :)

Sicer pa bi osebno v vok dodala še polno najljubših sladkarij ...

Izgubljena. pravi ...

Imam že v glavi kaj bom skravžljala skupaj še za petek N. ... Ampak pšššt :D

Moram nekaj pač še za konkretno njegov rojstni dan spedenat - saj pravim, tole s predčasnim darilom je za en drek :D

bubbles, ja, to je dobra ideja oziroma bi bilo dobro pravilo :D - če uganeš, dobiš nekaj, česar ne maram! I am serial! ("serial" je fora Al Gora... :D)

PolonaP pravi ...

do zdaj sem precej suvereno talala darila naokoli, zdaj ko pa prebiram tele vaše zapise, me je začela grabiti trema.

Izgubljena. pravi ...

oh polona, naj te ne odvrne od suverenosti tole naše jamranje nad neoriginalnostjo daril :))

Kar ostani pri svojem prepričanju :P (to je luštno tudi za darilojemalca:D)