petek, 25. marec 2011

Ena limeta.

Pa saj sem nenehno nafilana do zadnjega praznega balončka na desni strani moje betice, ampak tole zdaj je v primerjavi z nekaj večeri nazaj zmaga. Zmaga za vse samoanalitične rite-nevrite, za lajanje na nedolžne vsaj v tisti situaciji, zmaga za moj skrajno obremenjujoči, jezni in obupani miselni tok.  

Kanta, v katero zapiram vse, kar mi moj obljubljeni notranji mir kakorkoli ogroža, je (padajno - ponovno?) eksplodirala. Ob pomoči n kozarcev mojito okusa (vprašanje večera se je šlatalo z "Zakaj dve slamici? A res, da bolje zgleda?") in s še dvema pokerfejs priigranima štamprla (to je dvojina za štamprle!) brandyja je kot posledica na sonce usekalo. A kaj? To nesoglasje med iluzijo in realnostjo. To nedojemanje vedenj, ki so na dark-side-we-have-cookies tako logična. Vse te komunikacijske zadrege, ki bi bile lahko tako enostavno prebavljive, če bi šli ljudje s črko za črko. Potrebujem eno razumevanje, potrditev k razumevanju. Ni čudno, da sem na koncu ta zajebana.


Pa tako dobro je šlo tisto s potlačitvijo in z usmerjanjem na navidezne tekaške superge in boksarske rokavice. Spet sem jih sezula, ne ljubi se mi več! Vprašanja, zakaj pa jaz nisem šla, so prepovedana, a ker tega ne vedo vsi, se tako samo kislo nasmehnem (upam, da v resnici nasmeh izgleda ljubko in neprisiljeno) in skomignem z rameni. Na noter pa norim. Ker imam najraje na svetu možnost, da rečem "Ne."

4 komentarji:

Jana Troha pravi ...

a sm teb uno limeto zatlačla v torbico? :) hihihi

Izgubljena. pravi ...

Ne vem, komu si jo tlačla letos, si mi bla pa od lanskega leta inspiracija in sm jo mogla še jst ukrast :D - naslednjo noč se mi je pa še sanjal o tem. Velik vpliv maš Jana! :D

Jana Troha pravi ...

hahahaha enmu sm jo zatlačla sam nevem komu... išče se... :))))
drugač pa darja respect ker to ni lahko delo! <3

Izgubljena. pravi ...

Aja, letos pa ne vem komu si jo zatlačla :D - lansko leto si jih gospodični modni oblikovalki :D