četrtek, 19. maj 2011

Lucky Charm

Karkoli že to pomeni. Izpitni plan je v moji lucky charm knjižici zapisan že nekaj dni, kar me vedno znova prerodi v totalno organizirano, brihtno in kot da so izpiti že narejeni. Oziroma nič me ne more odvrniti od tega. Ta lucky charm deluje kot nagačena zajčkova šapica, ki prinaša srečo in nič drugega. Deluje kot amulet, v katere ne verjamem, a zdaj ga imam. To pomeni lucky charm?


V torek se je začelo, počasi se bo nadaljevalo v jedrski bum junija, ko sem z urnika zbrisala celo svoj rojstni dan, da bodo prioritete ja izpolnjene. Z učenjem se ne nameravam ubit, desni osmici zgoraj bom pustila, da brezstresno zraste do konca, še prej pa bom dobro opravila na televizijskem ekranu. Banane trenutno obožujem, še vedno pa, če so ravno prav zelene. Uh, toliko kulinaričnih revolucij moram še popredalčkat ...

Lucky charm, kar trije v prvem tednu!

4 komentarji:

Tjaša pravi ...

zdaj rabiš samo še najljubši svinčnik s katerim boš prečrtala vse narejene izpite :D

vesna pravi ...

uf, kakšni dolgočasno zveneči predmeti :) srečno!

Luka pravi ...

...
srečno na izpitih in da ti bo knjigica "Lucky Charm" pomagala ;)
ps: pa vse najboljše :)
...

Izgubljena. pravi ...

Tjaša - ja, najljubšega svinčnika pa res še nimam. Pilotova kolekcija mi je sicer ohinsploh, ampak specifičnega pa še nisem vzljubila! :D ... bodo tudi ostali okej za prečrtavanje izpitov ...

vesna - dolgočasno zveneči in vsebinsko neprivlačni (še posebej metodologija, gh)

Luka, hvala! Vse najboljše mi pa čez tri tedne šele reci :P