sreda, 9. november 2011

Z enim klikom zrušim tudi harmonijo!

Resno: če želiš najeti rušilca česarkoli, ne potrebuješ dinamita pa buldožerjev. Potrebuješ mene.
Vse lahko zrušim že s samo enim klikom, pa če gre za pravkar na novo naložen in spedenan računalniški sistem, za harmonijo, ki se je pred tem pridno izgrajevala iz dneva v dan, ali pa za habitat glivic, ki v pravem sožitju furajo svojo civilizacijo v predelih mednožja. Nebotičniki in stare dinozavrske stavbe, oblečene v bršljan, oh!, in Burj al Arab, so še najmanjši izziv za moje storitve. 

Samo en hakeljc pri naročilu obstaja: kar se da zakamuflirati moraš pravi namen. 
Če želiš porušiti bajto sosedu, mi povej, da bi bilo potrebno pospraviti le pasjo uto. Če želiš zrušiti windowse bivšemu tipu, mi povej, da bi bilo potrebno le odstraniti Microsoft Office iz sistema. Če želiš zlobni šefici zadati takšno ali drugačno glivično okužbo, mi povej, da bi ji bilo potrebno le pljuniti v šalco s kavo. 

Mojster za nenamerno povzročanje škode sem.

5 komentarjev:

Jana Troha pravi ...

nenamerno ja! :) kao... :D HOHOho

Izgubljena. pravi ...

Jananedolžnasem!!!

Izgubljena. pravi ...

:P

Evie pravi ...

Wau, priceless talent! :)

Izgubljena. pravi ...

Bi se ga dalo fajn iztržit, ane :D