petek, 8. junij 2012

Obupala, še preden se je samomorilsko zabrisala z balkona ...

Pretepeno, izigrano ... Opeharjeno!* ... Se počutim po dnevu dveh epskih porazov - boj z enim je trajal celo uro, še lačna sem bila vmes, da me je še bolj razorožilo, drugi je potreboval le sekundo in klik na elektronski indeks - hitro, da sem komaj čutila vbod v srce. Tako hudo je bilo, da sploh ni bilo več hudo in pivo pri semaforju in pivo v miškotu in running sushi požrtija makijev, sašimijev, spomladanskih zavitkov, rakovih klešč, škampovih repkov, rakovih čipsov, mini indijančkov, na tone mini indijančkov!, in potem še par šotov jegra ... Je bolečino dokončno izbrisalo. In današnje generalno pucanje bo res balzamična jagoda (trenutni hit mojega lačnega organizma!) na smetani, ki je sicer ne smem ponudit taistemu organizmu, da mi ne zameri. Motivacije pa najbrž še dolgo ne bom zavohala.

Še vprašanje ob tej priliki: kako sem lahko v prejšnjih letih v enem mesecu pod streho spravila po deset izpitov, a zdaj v pol leta, če ne štejem septembra, ki ni bil resen, ne morem niti enega?!


---
*bolj primernega izraza moja forevertugeder sošolka ne bi mogla poiskat!

3 komentarji:

Tinkara pravi ...

Ja, kok je pa mucka lušna. Bela po trebuščku :)

Izgubljena. pravi ...

Pa pol še bela po "joškah" (prsnem košu :D ) in bela po vratu namesto slinčka - ampak se na tej samomorislki fotki to ne vidi :D

Darko pravi ...

Ali si videla Venerin tranzit dne 6.junija 2012. Jaz sem ga videl na strehi Evroparka v Mariboru. Naslednji Venerin tranzit bo nastopil šele čez 105 let dne 11.decembra 2117 in iz Slovenije ne bo viden. Naslednji Venerin tranzit, ki bo viden iz Slovenije pa bo nastopil šele čez 113 let dne 8.decembra 2125. V Sloveniji se prične delni tranzit ob 14.21 in popolni nastopi ob 14.45. V Mariboru takrat Sonce zaide ob 16.08 zato bomo takrat pri nas v popoldanskem času videli le začetek tranzita. V Mariboru bo dolžina vidnega tranzita le 1 uro in 47 minut.