sobota, 24. april 2010

Drobnjakovi sendviči so nazaj.

Before - after:
Predtem moraš zažgati ponev med peko palačink (pravzaprav na kuhalni plošči iz nič ustvariti ogenj), da izgubiš vero in zaupanje vase in to posplošiš še na ostala področja, potem pa je tvoja samopodoba spet na spodobni stopnji, ko celotno familijo oskrbiš s sendviči.


Poznavalca pošlješ na vrt, ker se ne spomniš točno, na katerem koncu rastejo šopki drobnjaka, zmuštraš tuno iz konzerve, kečap in curry sta obvezna, šnitke sirčka pa so super, če jih narežejo že v štacuni. Paradajzarjem se lahko vmes narezini še paradajz, čeprav tega dejanja ne bom razumela nikoli. Paradajz namreč v mojem slovarju zelenjave ali hrane ne obstaja, paradajz je bitje iz izmišljenega planeta in tako paradajza ne morem uvrstiti v nobeno klasifikacijo živil, ki niso strupene. Smrt paradajzu, kečap naj živi. Paradižnikova mezga tudi.


V bistvu sem poslikala vse rože, ki štrlijo iz vrtnih gredic, poslikala sem vse cvetoče vejice hruške, češnje in breskve in poudarjam, da še vedno menim, da cvetke spadajo med najdolgočasnejše motive slik. Dodajam pa, da s svojo enostavnostjo pomirjajo ubogo dušo, ki prebira o procesih socializacije v (ponovno!) rexovem stolu na terasi, in lepe so. Začela sem se učit in se mi zdi, da bi to lahko označila za ponos dneva?

9 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Jaaa, pridna si in to je lahko ponos življenja ne dneva! :)

In še nikoli nisem videla fotke toasta ujetega v pekač, zato naj ti bo v ponos tudi to, da si presenetila tudi blazno vseveden Nihljaj :P :)))

Izgubljena. pravi ...

Glede na vse ostalo dogajanje bi bilo posedanje na terasi res lahko ponos življenja ja :)

Jaz pa še nikoli nisem razmišljala, da bi bila fotka toasta ujetega v pekač sploh lahko fascinantna :D - mi bo v ponos še to Nihljaj :P :D

PolonaP pravi ...

jejhata, kako čist toaster imaš

Ivy pravi ...

očitno še nisi jedla RES dobrga paradajza. ampak treba je spoštovat okuse..
fotka toasterja je res fascinantna, prec ju3 si pa nardim neki z drobnjakom..
:)

Izgubljena. pravi ...

Frišna - posledica sprotnega pucanja natančne roke :D

rozy - menda sem jedla RES dober paradajz, ki pa mi je bil ogaben. Res, že celo življenje poskušam pa mi ostaja enako odvraten :))

Ivy pravi ...

a bloody mary si probala ;)
mah, pol je brezveze, probala si, ni ti všeč pa basta. je pa res, da se okus spreminja- jst kot otrok nism marala spljoh raznih kaper in artičok, zdej sm pa čist nora nanje..

Izgubljena. pravi ...

Neee nisem še probala bloody mary - bi pa :) Me zanima okus.

Sicer pa: včasih niti probat nisem mogla zelenjavnih župc, zdaj mi ni problema pojest sklede :) Tko da upanje za paradajz ostaja.

vesna pravi ...

I feel you glede paradajza - lahko jem vse paradajzaste zadeve, ampak frišnega paradajza pa ne prebavljam...že samo ob misli nanj, mi postane slabo :)

Izgubljena. pravi ...

vesna, poznam primerke, ki v živo ne morejo videti paprik, ajvar pa jedo. Torej nisva popolnoma izgubljena primera :))