petek, 16. april 2010

Kaj ti bo polnilec za telefon, če nimaš telefona?

Vsaj knjigi sta ob meni - za zapis recenzije, ki je mogoče edina smiselna vaja pri tem predmetu, in za učenje o temeljih socialne psihologije, kar je sicer neposredno precej neuporabno za moje področje, je bilo pa fino dobiti en strukturiran vpogled v splošne življenjske problematike. Vse skupaj se zaključuje, do konca meseca imam zares namen dokončati ustvarjanje seminarjenja, da se petega maja na škisovi napijem in se poslovim od nestresnega življenja preteklih mesecev. Potem bodo izpiti. In polemiziranje med mojimi osebnostmi, kdaj, kaj in kako o učenju.

V avtu, ki me je pripeljal domov in se odpeljal še strožje v Gorenjsko (v ja! - vztrajam), je ostalo sredstvo za komuniciranje z ostalimi lastniki teh enakih sredstev. Obeta se mi prijazen vikend brez izpostavljenosti sevanju

3 komentarji:

Samosvoja pravi ...

Jao jao Darja. :))

Izgubljena. pravi ...

A se vidiva na škisovi? :D

Samosvoja pravi ...

definitivno :))