sreda, 26. maj 2010

znova, ponovno, spet, še enkrat - nenehno

Naših 75 kvadratov se uči. Po limonadi za dobro jutro, zajtrku masla s česnom in peteršiljem, po ledeni kavi in po plemenitem (plesnivem!) siru s smetano in njoki z naribanim ementalerjem, po jogurtu, koruznih kosmičih in po smokijih.

Strašno priden človek sem postala, ko sem nezavedno pogruntala, kakšen tempo učenja mi ne bo povzročal slabe vesti. Letos ne potrebujem Kokoši, da me bo s svojim perutninarskim očesom srepo nadzirala.


Sploh ne trpim, datumsko razporeditev sem že posvojila. Grozljivo bi bilo, če bi se mi vse skupaj porušilo. Všeč mi je, ker so tile dnevi namenjeni samo meni ali: učenje mi je skoraj udoben proces.

9 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Haha piflarka! :P

:)))

Ej, vse to poješ (česen, peteršilj itd.) pa boš rekla, da ne smrdiš? :) Mene bi v primeru uživanja česna lepo izselili :P

Izgubljena. pravi ...

Piflarka se mi v tem obdobju sploh ne sliši kot žaljivka, ampak kot ena najlepših pohval, ki bi mi jih človek lahko dal. :D Hvala Nihljaj!

Ammm, s česnom je pa tako, da sem v zadnjem času odkrila čarobnost okusa le-tega (ne, surov še vedno ne gre v moja usteca), je pa s smradom takoooo, da če te sendvičke s takim home-made maslom užije celotno stanovanje, se smrad sam od sebe izniči. :D Zvito, kaj? :))

Anita Puksic pravi ...

Še sreča, da ga imate vsi radi!

Poplava misli pravi ...

rada bi pojedla vse kar imate na jedilniku, vključno z literaturo za naše kolokvije in izpite...dj še men mal te tvoje pridnosti!!!! se vidmo drugega, če ne že v petek(?):)

Izgubljena. pravi ...

beba - kakšno leto nazaj ne bi bila v tej skupinci :)

Tanja! Ti izpitno literaturo lahko v taperveru pošljem, ni problema :D
V petek se vidmo. :)

Luka pravi ...

...
mene pa polek gradiva hrana ne sme vidit, saj pol samo še hrano konzumiram in ničesar z gradiva
tokrat mi pa tvoja foto ni všeč - amapk samo zato, ker me čaka tole v kratkem. sm se glih včeraj za naslov in mentorja diplome zmenu :P
čim več produktivnosti pri literaturi ;)
...

Izgubljena. pravi ...

Hvala Luka :)

Itak fotka ni z namenom, da bi bila komu všeč, ampak samo, da pošeram moje trpljenje po vesolju... :D

Tjaša pravi ...

le tako naprej :D

Izgubljena. pravi ...

v bistvu mi ne gre več tolk dobro kot na začetku moje učenjaške poti... :D Pregorevam!