sobota, 5. junij 2010

Zadrega tedna.

"Gospodična, kolk ste pa vi stari?"

"Am... 21. 22. Ne, 23 bom naslednji mesec... Naslednji teden..."

Na srečo mi varnostnik ni prepovedal vstopa v klub zaradi morebitne prekomerne opitosti. Samo osebno sem morala pokazat, prisežem pa, da sem res morala po letnicah preračunat, v katero generacijo spadam. Damn.

Ali: pravzaprav je bil to kompliment, ki pravi, da bom pri age formula žavbah celo prišparala.

3 komentarji:

bubbles pravi ...

jst mam enake težave, po svetu hodi nekaj ljudi, ki po nesreči mislijo, da sem mlajša :D
pač sem se učila štet le do 20 :D:D

Sasha pravi ...

Haha, men se tam nekje od 19. al pa 20. leta starosti (ne da sem zdej fuul več ;D), dogaja, da rabim prav par sekund, da se spomnem, kulk sem stara, če me kdo vpraša.
Nas je mnde kr ene par takih. ;)

Izgubljena. pravi ...

bubbles, jz pa do 21! :D Vedno mi tale 21 roji po glavi pa jo vedno butnem najprej ven, ko me kdo po številki vpraša. Očitno sem bila tisto leto najsrečnejša or what :D

Sasha: Po mojem je razlog v tem, ker smo včasih odštevali dneve do svojega rojstnega dne, zdaj nam je pa bolj malo mar za to in ga ponavadi (miselno) skoraj ignoriramo. :))