petek, 16. julij 2010

cvetke pri 46ih stopinjah

Hektolitri popite vode ob normalnih temperaturah povzročijo obiske weceja vsakih deset minut. Hektolitri popite vode ob temperaturah nad petiintrideset pa povzročijo moker obraz in lepljiv hrbet. Obisk weceja je minimalen in podpovprečen. Kapljica švica po licu priteče večja od solze. Sklep: nehala bom s hektolitri vode, od zdaj naprej popijem le še šalčko tekočine na dan (moj thanatos malomarno reče: in se najbrž zdehidriram do smrti).

Nikakor se moja izgubljena narava še ni potuhnila. Njena nova žrtev so korekcijska očala, ki so po znanstveno fantastičnem postopku, ki ga moja domišljija ne zmore spoznati, izginila. Sklep: ustanovitev posebnega sklada za nove nadomestke izgubljenih predmetov, ker je dovolj tega, da moj bančni račun pokaže nulo tudi, ko se na račun steče mesečno zasluženi evrokovančkasti priliv.

Ozračje nima 46 stopinj, ohišje računalniške zverine ga ima. Poljubljam ta najin (ha, zdaj je seveda tudi moj) ropotajoči ventilator!

Litvanske cvetke so bile pa še posebej zanimive.

Ni komentarjev: