torek, 25. januar 2011

Ti si še okej distrakcija ...

Medtem ko se počutim mozoljasto, čeprav sta medmenstrualna dva že izginila, medtem ko se počutim debelo, čeprav sta cifri na tehtnici pravi ideal in medtem ko se počutim mastnolasoče, čeprav sem umivanja las že prepotrebna, pa še potem, ko so se moje varčevalne ambicije že zdavnaj spremenile v prah pod posteljo, kjer ga sesalec še dolgo ne bo potegnil vase, sem tukaj. Tukaj, kjer je bioritem postavljen v neutrudljive okvire, kjer je prehranjevanje naštelano na prave ure in kjer se da dobiti sonce, tudi če se posebej nanj ne nastaviš.

V koraku s prvimi izjavami te objave so seveda zadnje izjave prvega odstavka te objave praktično neresnične. Spalni ritem je tak, da spim polnih 12 ur, prehranjevanje je nadpovprečno založeno s čudovitimi suhimi salamami, žrebičkovimi golaži in ostalimi mesnatimi hranili, sonca pač samo ni. Še namizna luč je crknila.

Kar megli se mi pred očmi, ko berem o pravničtenebriga simptomih in kurativi pravničtenebriga nadloge, ampak vseeno ne toliko kot se mi megli ob misli, kako naj se lotim novega učenjaškega pohoda proti izpitom, ki se zame zares začnejo s prvim februarjem.

Tole je prisiljena objava, ne počutim se nič bolje, bilo pa je obvezno spisati vse trenutne nesmisle, ki me mučijo. Sploh jih ni toliko, vsi pa imajo v končni fazi spet skupen koren, ki je izpranega ali zlajnanega značaja, zato ga ne izpljunem več iz sebe. Res bi pogoltnila nekaj motivacijskih bombonov prosim.

4 komentarji:

Tjaša pravi ...

Če boš kadarkoli izdala kako knjigo, obvezno sporoči :D
Običajno namreč preskočim kake stavke, če bi besedilo ni zanimivo ... tvojega pa vedno preberem v celoti :D

čimlepši dan želim

Izgubljena. pravi ...

Ojoj Colibri! Tale pohvala me je pa totalno vzdignila! Pravi motivacijski bombon - sploh ker sem ravno o teh brezsmiselnih pisarijah prepričana, da nikakor niso berljive :D

Čimlepši dan tudi tebi ;)

Luka pravi ...

...
morm se strinjat s Colibri-jem. tvoje prispevke se dobro bere :)
ukolikor pa resnično kdaj pomisliš, da bi izdala kako knjigico pa povej, ti omogočim enostavno in ceneje izdajanje ;);)
( http://malicopic.blogspot.com/2011/01/izid-druge-knjige.html ) Sami smo izdali dosedaj dve, tretja pa je v pripravi :) za četrto pa nabiramo gradivo :)
no ukolior bi se odločila za izdajo ;) lepo bodi :)
...

Izgubljena. pravi ...

O, hvala tudi tebi Luka. :)

Pa za ponudbo tudi, ampak se nikakor ne vidim v knjigi - vsaj trenutno se mi ideja zdi trapasta - ampak čisto mogoče, da me kdaj kaj zagrabi, haha :D (ampak RES - trenutno mi je misel na to pritimač smešna :D ).