ponedeljek, 3. oktober 2011

Namaste Bitchez.

Zadnji teden septembra se je začel s pikom komarja v spodnji žnabelj, da mi je le-ta zatekel do AndželinaŽoli razsežnosti, potem sem pa zjutraj odpeljala moji punci na morje. S tem, da sem sedela na zadnjih sedežih, godrnjajoč nad slabo izbiro komadov, a vseeno ob večini nisem skopušila z mojim čarobnim glasom - z vsem grlom sem prepevala in vožnji po avtocesti dodala še več pozitivnega naboja (seveda bodo kaj takega vsi zanikali, kar v tem neoliberalističnem sistemu pričakuješ že pri medsosedskem tekmovanju najlepših tegelcev na oknih). Pojedla sem dva čokoladna mafina za zajtrk, da smo lahko brez kruljenja v mojem želodcu prehodile koprski Tuš, nato pa smo po poletni vročini le odracale proti kosilu, betonu in slanim valovom. Pa sladoledu - iz preventive sadnemu. Hrana, čvek in šoping.

Po izletu sem se do sobote preoblekla v zelene hlače. Ki sem jih nameravala po preobrazbi garaže-ropotarnice v garažo-kamor-gre-tudi-avto zabrisati zraven ostale krame, ki se je znašla na kupu za v komunalo, a sem si premislila. Hlače so okej še za vse naslednje prašne in morebitne malarske pohode naokrog in še vedno bom v njih lahko skočila v špar po pleskavice in kinderjajc za Jano. Enega sem ji dolžna. Čeprav mi dejstvo, da nisem v steno garaže zvrtala niti ene luknje, ona pa kakih petnajst - pa še z vsako se mi je prišla posebej pobahat, povzroča vrenje v globinah moje posesivne in egocentrične duše. Pod nebom, na katerem se je znašlo le kakšno letalo in ob travniku, na katerem so ležali razžagani kosi lesa, se je več kot prilegla zelena pločevinka. Kroksica in Starterska.

Kaj pa zdaj? Grem po novo dioptrijo in po novo knjigo v knjižnico brez rezervacije.

9 komentarjev:

Ruth* pravi ...

Ahahahahahah! Jaz bi tudi kinderjaje! ;)

Ruth* pravi ...

I jebo vas kroksi! ;)

Izgubljena. pravi ...

Ampak če niso moji in če se mi ne ljubi nenehno preobuvat v moje espritke, potem so povsem sprejemljivi in okej :P

Jana Troha pravi ...

hahahha ej kako sm se pa zdle lepo nasmejala... :)))))
aja pa glede lukn se hvalm na polno, dans sm se emi pa urši. jutr se bom pa kaji. in tako naprej. vsem bom povedala kako sm vrtala! vseeeem. :**** lepo mi je blo z vami. še me povabte! :)

Izgubljena. pravi ...

Bom šefetu posredovala tvoje sporočilce, ker jz te zihr ne bom povabla ... Boš ti lukne vrtala, jst pa ne, ph!

Sej veš, da se hecam :) - so bli vsi in sem bla veseli tvoje družbeee :*

katjuša pravi ...

pha, čarobni glas :)

Izgubljena. pravi ...

Hell yea! :D

Tina pravi ...

Še dobr, da kdaj pridm sm pogledat... Ti bom jest dala slabo izbiro komadov ja!!!!
Drugič greš ti peš! :P

Izgubljena. pravi ...

nj nj :P