četrtek, 22. december 2011

Dopišem ... Malo gneva.

... Da sem tisti moj sladičji podvig z orehi in gresom danes ponesrečila. Vsaj zdi se mi, ker je vse ful zbito skupaj. Takrat še nisem imela super multipraktika, pardon - paličnega mešalca. Paličnega mešalnika. Mikserja, fakof. Vsi hvalijo, ampak jim ne verjamem.

... Da sem ruknila tisti ena od tri izpit. Saj sem vedela, ampak se je bedno zazret v petkico med prijavami, ki se niti v elektronski indeks ne bo napisala. Moj briljantni načrt, ko še te zadnje kapljice naredim v prvem roku, se mi je posmehnil.

... Da sem tudi zadnjič pošteno zajebala krompirjeve cmoke, ker so bili surovi - tudi če so priplavali na površje v vreli vodi.Štirje so zdaj v zamrzovalniku. Ne vem, kaj naj naredim z njimi, predebeli so.

... Da me boli grlo. Zdaj mi pušča še nos.

4 komentarji:

Luka pravi ...

... se ti je vse na kup nabral :(
probi tole ;) če ne drugače vsaj za nasmeh ;)
http://make-everything-ok.com/
pa prečudovite praznike ki so pred nami ;)
...

Izgubljena. pravi ...

Ha, vau, sem kliknila na OK button :D Me je nasmejal, priznam! Hvala :)

Lepe praznike tudi tebi :)

Evie pravi ...

Preblisk, moj ati je palični mešalnik preimenoval v paličnjaka :))) A ni kjut? :P

Izgubljena. pravi ...

Eva, povej atiju, da bom tole genialno poimenovanje posvojila :)