torek, 7. februar 2012

Šla sem po eno kapo. Domov prinesla štiri.

Pa nisem kaparica. Lani sem se morala prisiliti v nakup baretke, ki mi je za silo pokrila ušesa, na začetku letošnje sezone, ko sem postala že njena odvisnica, pa sem jo izgubila. Milemu januarju sem se vsakodnevno zahvaljevala, a ko je napočil minusdesetstopinjski udar, potem pa še nekajdneven oddih v hišici z dvema električnima pečkama in kaloriferčkom v kopalnici, z ločenima vhodoma v kopalnico in kuhinjo, s čudovitim pogledom v depresivno naravo brez mesta na obzorju, z mega jinxom, ki je že zjutraj pred vrati tulil, da hoče na toplo (in da hoče hrano, povem poznavalsko, saj se že prištevam k tolmačem mačkonščine), in z nenehnim vrenjem vode v kotlu za čaj na kuhalni ploščadi ... Sem morala že nujno skočit po eno pokrivalo ...

... Po eno pokrivalo modrega odtenka.


V harmonični dvojini so trije dnevi prehitro odtiktakali kazalce na uri in prehitro prečrtali okvirčke na koledarju. Damn, celo uživala sem v žuljenju učila (sori, tak izraz moj avtor uporablja za učno gradivo), da pa je bil poglobljeno-bralni menu malo bolj gurmanski, sem se ob večeru manj matrala pri spopadu kraljev, kjer sem že po nekaj straneh bila jaz tista, ki je padla dol. S prestola, če hočeš.

... Po eno pokrivalo v črni s srebrnimi nitkami.


Ponoči je bilo toplo, dokler me mehur ni (ljubosumno?!) potegnil iz udobnega zažličkanega objema in me poslal boso na toaletne ploščice. Namesto komarjev so po sobi romantično rojile pikapolonice, na podstrešju so špilali polhi, na soboto pa so priropotali kurenti in ... Khm, orači? Gugl pravi, da so to "obhodna šega haloškega fašenka. Skupino oračev sestavljajo kujeki, baba, koranti, pokač, rusa in muzikant" (seme). Zaklenila bi se, če bi imela ključ, tako sem se le prestrašeno zaprla v sobo in ... Čakala, da me najljubši fant pride vprašat, če se skrivam. No, druščina se je seveda izkazala kot zelo prijazna, so pa svoje poslanstvo "čaubau zima" letos prikrojili in s sabo raje privlekli en oblak snežink.

... Po eno pokrivalo rjavkasto rumene s cofom na vrhu.



Po eni frišni reportaži s Komorov sva za na pot dobila še en frišen ananas s Komorov. Pa en šop svežih palčk vanilije s Komorov, par limet in kilo limon s Korčule. Komori so tam (to brihtno povem!) med Madagaskarjem in afriško obalo - raj bi bili, če bi bile plaže brez naplavljene plastike umazancev z ostalih celin (nas) in raj bo, če bo otok še naprej tako turistično neodkrit, kot je zdaj. Vožnja po tirih proti domu je bila bela.

... Po eno pokrivalo rdečega seštrika.




Za še bolj sproščen  zaključek (tako sproščen, da sem še na ponedeljek bila presproščena in sem celega nekoristno izkoristila, na bližajoči izpitni baubav pa kar pozabila) tega učno-praktično-diplomskega vikenda sva dočakala še The Umbilical Brothers.- Don't Explain v SiTi teatru. Kombinacija naštudiranih gibov z improviziranimi vložki in prisrčno komunikacijo s publiko je moje smejalne mišice držala v krču še potem, ko sem poskušala zaspat. Hahjjja, fino je bilo. Sem pa omenila, da nisem kaparica, ne? Zdaj sem.

4 komentarji:

Škratek pravi ...

Joooj, vse so čudovite! Jaz sem kaparica, pa bi bla še večja če ne bi ble tako drage! (kje se da dobit kej takega in koliko stanejo?)

Komori spadajo v južno afriko, ležijo v mozambiškem prelivu, glavno mesto so Moroni. (učim se Afriko, pa bi raje poslušala o tem, kako je dejansko tam.) :)

Izgubljena. pravi ...

O lej jo, tebi sploh ne bi smela zabrihtat o tem, kje so Komori, haha :D Pridna si! Čisto zrecitirala koordinate, haha :D

Sicer pa kape - v petek sem se sprehodila po europarku, ker sem bila pač v tistem koncu, in vse kape so bile noro znižane na tri evre - v vsakih trgovini (tole v tej objavi je slikan po vsak primerek iz vsake trgovine). Tudi jaz sem vedno cincala ob kakem potencialnem nakupu kap - ko pa sem na tele trievrske kape naletela, sem se pa kar prezaložila s kapami :D . Štacune se hočejo znebit zimskega materiala ravno v času najhujše zime - zelo prikladno! :)

Škratek pravi ...

Pridna, ja! I wish! Se mi zdi da sem že tri dni na istem. :)
To so običajne trgovince ala HM, a ne? Že dolgo me niso videle, mogoče boš šla pa res mal pošpegat. Sem mislila da so razprodaje mimo.

Izgubljena. pravi ...

Ja, zadnja kapa je iz HM, prva iz Orsaya, druga TW, tretja Pimkie - razprodaj je že konec, vendar ker si trgovci tako zelo želijo znebit zimske robe, so na to razpisali še dodatne posezonske popuste. Kar je meni totalno ustrezalo :) .

Če si že tri dni na istem (jaz sem tudi!), potem to pomeni, da samo poglabljaš učenje o snovi (tako se jaz tolažim :D ).