četrtek, 4. oktober 2012

Trening vleke testa. Drugi teden!

Je res, da sem trening planirala za vsak dan v prejšnjem tednu in to, da sem vsak dan nekaj iz vlečenega jedla (in ne delala) najbrž ne šteje, sem pa svoj drugi poskus vleke prestavila na ta ponedeljek in omilila verzijo vsakodnevnega treninga na vsaj-enkrat-na-teden-trening.


Eksperiment je bil že boljši! Smejali so se mi vseeno, torej ni ravno privlačno izgledalo, ko je bil še v procesu nastajanja, je bil pa bolj širok in velik kot prvič, še vedno precej luknjast. A okusen. In še vedno predebel.


To je bil potem jabolčni štrudelj - samo jabolka pa cuker, na cimet sem pozabila, ker se mi je mudilo rolat, da ne bi še kdo (tukaj sem res določna!) videl tega luknjastega skrapucala (ki ga tako ali tako zdaj vidi celo Vesolje).

Sicer pa nadvse uživam - zato tega treninga nisem tako zares vzela.

Ni komentarjev: