četrtek, 29. november 2007

Ladies Night

Oh, what a night!
Glavne akterke: Tina, Katjuša, Mojca, Darja in Chuck Norris
Stranske vloge: pajek na stopnišču, A. Kutcher, K. Costner, impotenten moški in banana in Chuck Norris
Statisti: Anja, Jaka, Tinin bodoči kerelc (?), siva celica, ki zaide v moško glavo in Chuck Norris
Kratka vsebina: Dogodila se je s sobote na nedeljo in bilo je sirisli... zabavno. In vse se je začelo s Tinino nastrojenostjo proti meni, ker me je spet dojemala kot bitje, ki je povsem odvečno na tem svetu. Pač.
Padla je runda tradicionalnih kruhkov, prav tako je padla runda najboljše tatarske omake na svetu. Kmalu zatem nas je premamila torta - na žalost s speštanimi bananami. Ki pa so precej neuporabna stvar - zato se je začel filmski maraton... Seveda z namenom dobiti sladkorno na tak ali drugačen način. Mojca je zaspala do konca Guardiana, ker se je prepuščala sanjam (beri: telepatskem skupnem dihanju s svojim bodočim fantom, s katerim se je spajala v večnost; poudarek je na DIHANJU - en dih je bil zares vreden zlate medalje), zato smo ji povedale kako se je končala tista reševalna akcija (da je Chuk Norris Kevinu prepozno prišel na pomoč in je zato omahnil v ledeno morje).
Vredno je omeniti, da je bilo v sobi 1300 predmetov, s katerimi bi nas lahko ubil Chuck Norris. Med njimi tudi soba.
Glavna opojna substanca je bil spešl enerđi drink, ki je Meni in Katjuši odpirala in zapirala čeljusti, pomagala je pri posiljevanju Mojce na kavču in pri izpodrivanju Tine pod stol - vse to od druge do šeste ure zjutraj, nakar sva končno omagali. Na tak način sva nadoknadili več kot eno leto izgubljenih romantičnih sprehodov po kranjski betonaži od avtobusne do šole.
Komentar: Zares je bilo fantastično, zares je treba še ponovit, zares vse noro in tako naprej. Kako super fenomenalno je bilo, dokazuje moj suhoparen opis. Res se določenih fajn stvari sploh ne da spravit skupaj.
Pies: Nikoli več spat v kavbojkah!

5 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

uf... tole je blo prov težko spisat. Psihično sem izčrpana.

Anonimni pravi ...

No sj ti je še kr dobr ratal =)
Ta pomembne stvari si zajela (banana in Chuck Norris). . . , ql je

Anonimni pravi ...

Darja, tole je obupno dobr napisan :D
Mi je pa kolega reku, da nam manjka moške družbe. Le zakva se mi zdi, da sploh ne :D Mamo Mojco za to...

Izgubljena. pravi ...

Da nam manjka moške družbe? Mislm, da bi ble pol pokvarjene vse naše moške debate. Oz. debate o tipih:)

Anonimni pravi ...

HAHA Darja vse pohvale, tok sm se nasmejala k že doug ne... Katjuša, to da se ti po men mečeš je proti moji volji, sploh med tem k spim, je Darči pojasnla kaj se takrt dogaja...hehe
i love u all