petek, 16. november 2007

Tina.

vađajna pravi: torej katjuša.. povej mi, kako bi opisala tino? Katjuša pravi: am tina je čudo od človeka (v pozitivnem smislu seveda)
vađajna pravi: okej... tina.... vađajna pravi: začeli bova tkole... Tina je strašna oseba. V sebi nosi vse skrajnosti, ki jih premore človekova osebnost.

In kakšne so te skrajnosti?

  • V enem momentu popolnoma resno pripoveduje svoje življenjske zgodbe (jih je več, saj ima zelo razvejano sorodstvo, ki seže vse od Šmartna do Cerkelj - cca. 10km),
  • v naslednjem momentu odkrito zaničuje ljudi, ki so šibkejši od nje. Na plan postavi krutost, ki se sicer skriva v najtemnejših plasteh duše.
  • Tretji moment, ki nastopi takoj zatem, je podrejen STRAŠNEMU cinizmu... In sarkazmu. Primeri kot to, da ji moram vedno plačevati kruhke, bele kave in bencin, ji kupovati svinčnike in nogavice, sploh niso primerljivi z njenimi ciničnimi pripombami.
  • Nato pride do obdobja "ameriških sanj" - kako bo imela do junija narejene že vse izpite, da bo že februarja rezervirala karto za ZDA in tam ostala celo poletje... Kako ji bo STRAŠNO fino tam in bo uspela kot tivistar, se poročila z ameriškim predsednikom in zavladala svetu.
  • Vredno je omeniti njene "angleške večere"... In kamion mafinov. Meni, Katjuši, Loti in Lilooju ni ponudila NITI ENEGA!

Zaenkrat sem naštela bolj ali manj negativne skrajnosti (takega seznama mi s Katjušino pomočjo ne bi uspelo sestaviti:D)... Zakaj? Ker pozitivnih... Ni? Oh, seveda sooo. Tino preprosto ljubimo - in to je njena najpozitivnejša točka, ki zamegli vse negativne. V torek ima rojstni dan in... ...to je njena druga pozitivna točka. Je družinski človek - njena bejbi je Gejša, ki ni njena, ampak jo od časa do časa posvoji od svojih Prvih sorodnikov. Najraje se gužva na zakonski postelji s svojo mlajšo in starejšo sestro, s svojo materjo in s svojim očetom, s katerimi gleda televizijo. Velikokrat prireja "ženske večere", a žal še nobeden od njih ni prišel do dejanskega. Enkrat zaj* Mojca, drugič Katjuša, tretjič bom jaz... (upsss...). Njen najhujši strah je strah pred dnevno sobo od osme ure zvečer naprej. Mrzi mačke (tako ona pravi), ampak moj maček ji je faca (tako ona pravi), čeprav ne upa v njeno bližino (to je dejstvo samo po sebi), ker je prenabita s pozitivno energijo (tako pravim jaz).

In prva stvar, ki mi pade na pamet, ko pomislim nanjo? Ši is Maj frend, ši is maj sanšajn. Všeč mi je, ker zna biti tako zelo kritična in tako zelo iskreno pove kaj ji ni všeč. In kaj ji JE všeč. Samo za moškega predstavnika, ki bi ji bil všeč še nismo slišali... Je zares kul prijateljica in vedno si vzame čas za pogovorčke, tudi za medosebne verbalne spopade. Če sem slabe volje, mi ponudi tisto potrebno ramo, ki jo rabim, da se ji zjokam, potem počaka, da zaključim in me zatem takoj napade z vsem verbalnim orožjem, ki ga premore (in premore ga zelo veliko). Za rojstni dan bi ji kupila morskega merjasca, ampak se mi zdi, da bi takoj, ko bi le lahko, umrl, ker verjetno ne bi prenesel vseh njenih pripomb, ki bi šle na račun njegovih dlak.

V prostem času hodi na FOV in jo dokaj uspešno tudi opravlja. Zanimivo je, da se v srednji šoli skorajda nisva družili. V prvem letniku sva si šli po tihem celo na živce, v drugem samo še malo, v tretjem sva bili na izi, v četrtem pa sva začeli gojiti medsebojne simpatije. Po srednji šoli je najina ljubezen udarila na površje in nikoli več se nisva sramovali druga druge. V najino intimo velikokrat spustiva tudi Katjušo in Mojco.

Tina, rade te imamo. *

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ta je dobra:D
Tinka, a si ponosna na naju...

Anonimni pravi ...

ful katjuša. . . res :D

Anonimni pravi ...

Sej vem... :D