torek, 17. avgust 2010

čaka me brutalni ritem - I'm in the army now!

Moja prihodnost, torej naslednjih štirinajst dni, bo neprizanesljiva do vsega, kar je podobno prostemu mišljenju, počasnemu korakanju pod soncem in malomarnim zamahom z roko. Moja prihodnost, torej naslednjih štirinajst dni, bo ob smehu vedno očitajoče prhnila, ob izražanju ostalih čustev (žalost, skrb, obup) pa bo še posebej grozeče zabrundala. Moja prihodnost, torej naslednjih štirinajst dni, bo zahtevala zbranost, osredotočenost in disciplino delovanja možgančkov, še posebej organiziranost, na drugi strani pa fizično vitalnost, ker se zaveda sovpliva obeh teh dveh reči.

If you want to survive, get out of bed!

Zahvaljujoč zobatim bakterijam, ki so si v mojem malem mehurju ustvarile cel kompleks z lunaparkom in šoping centrom, se je moje poletno učenjaško popotovanje s planiranega enega sproščenega meseca skrčilo na dobrih štirinajst dni. Štirinajst dni pod pritiskom, absolutno. Če želim, da gre z izpiti tako, kot je prav, moram na mesto komandirja v moji buči postaviti enega orng avtoritativnega gospoda z močnim glasom pa neusmiljeno dušo, svojo popustljivo naravo pa bom za to obdobje vrgla s prestola.

Sergeant calls: "Stand up and fight!"

Seveda globoko čutim, da se bom ob takojšnji aktivaciji, v asketsko oblikovanem stolu, z litrom čaja in kilogramom hrane, s prošnjami za nadomeščanja v službenem kaselcu in z mobitelom, ki bo neutrudno cingljal z opomniki, tako podala v stanje polne zasedenosti, da bom na koncu opravila tako težaškost izpita kot zelene številke na bančnem računu. Ha! Ob tem verjamem v pozitivne učinke stresa.

Oh, oh, oh, You're in the army now.

5 komentarjev:

katjuša pravi ...

Jst sem s tabo*

Škratek pravi ...

Tut js. Od daleč, ampak tut izza zvezkov. Prehitr so prišli ti smotani izpiti.

Aaaampak - bomo zmogli! :)

Izgubljena. pravi ...

katjuša, Škratek, vama pošeram tega neusmiljenega mojstra takoj, ko ga bosta potrebovali :P

Bomo zmogli!

Luka pravi ...

...
joj mene pa zadnja obveznost čaka, velik v lepe platnice vezan črbni oblak, ki mi stoji nad glavo :(
ampak bomo vsi opravl s tem :)
bomo zmogli - bomo zmagali
...

Izgubljena. pravi ...

Na koncu bo vse le spomin Luka - in vse bomo imeli opravljeno :)