ponedeljek, 2. avgust 2010

Umazano lopatkanje po peskovniku.

Oksimoron ali bistroumni nesmisel je, da smo ljudje vsi po vrsti hrepeneči po svobodi, hkrati pa si življenja brez pravil, brez reda in voditelja nismo zmožni predstavljati.

Dedukcija ali sklepanje iz splošnega na posamezno je, da je človek Izgubljena. ali Nekdo, ki je izgubljen v tem vesolju, hrepeneča po neobremenjenem življenju brez polaganja računov, hkrati pa željna omejujočih odnosov, ki bodo kritično postavljali vprašanja "Kam?", "Kdaj?" in "Zakaj?".

Mazohizem zagotovljen ali kako?

Ah, ne, ne. Ne silim v nekaj, kar že preizkušeno ne obeta hoje po stopnicah gor oziroma kar že preizkušeno pomeni samo skok v prepad, pač pa samo na svoje momente dolgočasja pogrešim nekaj tako zelo destruktivnega. Potem za hip panično pomislim, da sem edini astronavt v celotnem Niču, zapadem lahko celo v nekajurno depresijo osamljenosti, ko bi v brezrazumskem stanju celo pomislila, da sem podobna lepi žrtvi, ki se naveže na svojega grdega ugrabitelja. Haha.

Hvala prstom na roki, ki pomagajo prešteti osebe mojega življenja, ki me ne bodo zapustile kar tako, nimajo namena po teptanju mene kot korakajočemu bitju naprej in ki bodo vseeno pripravljene sprejeti moje sporočilo brez glave pa repa in medvrstično izdaviti "Vse bo še okej". Kvaliteta je namreč pred kvantiteto - je družba že večkrat pogruntala.

Zadovoljna sem, samo razmišljam spet malo bolj na glas.

3 komentarji:

Šuši pravi ...

ja, vsi imamo včasih destruktivne momente. Svoboda pa je to, da si lahko izmišljujemo svoja lastna pravila :D

Luka pravi ...

...
včasih je zelo dobro da naglas razmišljamo, saj je dostikrat potrebno da svoje misli tudi "slišimo" - "uslišimo" in ne "preslišimo" kar se kajhitro lahko zgodi v tem svobodnem svetu, ki je naravnan tako, da zagotavljamo svobodo drugemu, sam pa ostaneš... svobodn?
...

Izgubljena. pravi ...

Šuši ja, tu se pa potem svoboda konča :D Si izmislimo lastna pravila, ampak še vedno v okviru pravil družbe, sicer jih dobimo po buči! :))

Luka - mah ja, veliko bolj jasno je, če jih potem še preberem v eni smiselni obliki (misli namreč). Me zadeva pomiri, čeprav potem vidim, da je situacija lahko povsem v podnu :) (tokrat garantiram, da ni :D )