sreda, 2. maj 2012

Star Wars izobraževalni večeri

Pa sva končno zaključila ta izobraževalni tečaj, ki se je spontano razdelil v tri sklope:
- o Star Wars zgodbi, 
- o Star Wars karakterjih, 
- o Star Wars filozofiji. 



Baza je bila seveda dvojna filmska trilogija. V prvi semester, ki zajema analizo četrte, pete in šeste epizode, sem se podala jeseni, v drugi semester, ki zajema prvi, drugi in tretji del, pa zdaj, spomladi. Porkaš, da je tako zaporedje konfjuzing in zdaj štekam, zakaj lahko tole pogledaš večkrat kot Titanic, ki sem ga ne po svoji volji, ampak po volji Popteveja, ko sem ga še pridno spremljala in ne poznala torrentov ali Discoveryja, ker nismo imeli kabelske, videla le trikrat. Štekam, ker me zdaj žene, da spet pogledam prvo posneto trilogijo (torej drugo trilogijo celotne zgodbe), da še v vizualnem smislu povežem stvari - teorija ni dost.

Pomembno je bilo imeti zraven Učitelja, ki je že vsaj desetkrat šel skozi takšne in drugačne Star Wars zgodbe ... In je tekom spoznavanja znal spretno, po babiško!, uporabit metodo, ki me je pripeljala do pravilnih odgovorov.  Refleksija se je seveda pokazala v sanjah, če že prej nisem dojela določenih dejstev. Zadnji film oziroma tretja epizoda je več kot moreča. Zdaj sem brihtna in bom vedela, kdo so jediji, kdo je Joda, kaj pomeni "May the Force be with you." in "Luke, I am your father." Zdaj se bom malo več smejala, ko bo v The Big Bang Theoryju kakšna cvetka nanesla na lightsaber, zdaj sem še nekaj dodala k seznamu splošne razgledanosti. Ha!

Ni komentarjev: