četrtek, 13. september 2007

šubidu bejba

Jeiii, končno mi je uspelooo. Sem šla na vse ali pa nič in sem pripeljala v moj brrrlog tale (malo nižje dol...gor?, še ne znam zraven pisat) spot, ki je my sweetest, če že moram izbirat, ampak kot vemo kmalu ne bo več, ker bo izgubil svoj čar kot vsi podobni... (majčkeno mi gre že na živčke) in sem šubidu bejba! Ni več pokvarljivosti v meni, so samo še "sweeet" vibracije. Zakaj sem šubidu bejba? Ker me je ta beseda (šubidu) od nekdaj fascinirala in NE MOREM VERJET, DA SO JO KAR NAENKRAT UPORABILI V KOMERCIJALNE NAMENE! Kar naenkrat se uporablja povsod in za vse, prej si je pa prizadevala priti vsaj v sskj... Je pa prasička tega kar preskočila in se pojavila, še vedno ne morem verjet, v oglasu.

Bom prešaltala na... "Friendly faces everywhere, humble folks without temptation!"

Se počutim zelo pomembno, ko se mi kaj dogaja. In momentalno gledano se mi ne dogaja popolnoma nič. Še vedno čakam in to me, čisto po nepotrebnem, počasi spravlja ob pamet. To je ena od stvari - čakanje namreč - ki bi bile popolnoma nepogrešljive, če sploh ne bi obstajale. In dejstvo, da sem vsem dosegljiva 24ur na dan, mi tudi ne odgovarja preveč...

Ampak hkrati se pa bojim tiste polne zasedenosti, ko bom hlastala za prostimi trenutki. Mimogrede - belvi najt se je izkazala za izredno primerno zlitje med petnajstletne nažgane najstnike. Obnašati tako kot oni se ni bilo težko (sploh s pomočjo pijačke, ki ti obarva ustnice na viola-modro), srečala sem ljudi, ki jih srečaš le nekajkrat na leto in to samo na takšnih dogodkih in vsi so vedno isti. Poleg tega so ta srečanja toliko bolj vesela zato, ker ti prej ni treba porabit energije za klicarjenje in dogovarjanje terminov. Je bilo pa ledeno. Tudi v bundi.

Strašno dolgčas mi je. Imam samo monitor, sebe in south park. In črnuho... in System of a Down in Lonely day in blog "playing hide and seek with my stupid head" - ker sem toliko časa potrebovala, da sem dojela kako se filme doda... in forum.

Nikakor nisem sposobna izpljunit nečesa brihtnega (čemur je sicer vse tole namenjeno - od brihtne za brihtne, ne?), ne smem pa klobasat neumnosti, ker bi tako izpadla skrajno nezrelo. Zato moram malo kopirat od drugih... In to od vseh, ki pravijo "KAR TE NE UBIJE, TE OKREPI". ...Ja, se strinjam. Ja.

Ja...

Ja.

Ni komentarjev: