petek, 14. september 2007

pistacija za vse (ena)

Ne morem verjet, da sem naročila eno cunjico preko kataloga in to na silo - ker se je mami javila, da bo plačala. Lep puloverček je, ampak malce mi je preširok in če ne bo hudič skočil skupaj, sem vrgla maminih 25 evrov stran in jih poleg tega še zakopala v kompost.

Sem pa danes bila na enem malem điru po Ljubljani. S trolo številka 27 (!?) in takoj pred mojim podvigom sem šokirano zagledala minus na mojem bančnem računu. Smola, kaj naj rečem. Pa toliko lepih stvariii. Ko končno ugotovim, da H&M ponuja VSE, prileti razočaranje, ki se kaže le kot črtica (-) . Ne znam več z denarjem in vse to zaradi pistacije! Ne, zaradi evra. Če ne bi bilo v Mojem kalkulatorju 10€ enako 1000SIT, bi bilo moje finančno stanje podvojeno in vedno v plusu. In to že skoraj eno leto.

Vseeno je bil tourdeljubljana uspešen, čeprav v ponedeljek hopsam nazaj - KONČNO VPISAT SE NA FAKS! Bojda kot na novo. Dobim novo vpisno številko, nov indeks, novo študentsko (kh - kot da še nikoli ne bi obstajala na tem faksu), kar pomeni da potrebujem tri nove slike.

Pojedla sem že štiri tone pistacij, ker sem čisto popikana od ene komarjaste vlačuge, ker smo očitno na vrhuncu komarjaste sezone (!?), ker Lili smrči na postelji, ker mislim, da je prehlajena, ampak verjetno je res smrčuha po naravi. Grozno sem utrujena!

Ni komentarjev: