nedelja, 21. oktober 2007

vote me!

Čas je za statistično obdelavo ankete.

Vseh glasov je bilo 14, od tega je vsaj desetkrat gumbek pritisnila Tina, enkrat pa jaz, ker sem hotla sprobat delovanje.

Ostalo je razvidno iz desne sličice, tortice se mi ni dalo delat.

To je bila statistična obdelava ankete. Moje prve.

Nekako se pripravljam k pisanju poročila, mojega prvega pravega opravila za faks. In nimam pojma kaj napisat? Poznam naslov... Teden vseživljenjskega izobraževanja... Obiskala sem dve prireditvi/delavnici... Ampak dve strani!? Hej, toliko materijala pa res nimam. Se bom pa potrudila.

In še en KLIK!

^^ Tale linkec svetujem pa vsem, ki bi radi preverili, če so zares podobni Angelini Jolie... Ne bodite razočarani, če boste podobni samo Kirsten Dunst (tako se napiše?), ker sem tudi jaz.

Moj mačkon je nekaj dni nazaj ujel miš (ni bila sicer prva). To je zelo pomemben korak v njegovem življenju, ker je bila to prva miš, ki je bila deležna svojega lastnega krvavega masakra na predpražniku naše hiše (z moške veje mačjega drevesa). Od te mačkonove izgube nedolžnosti (karkoli drugega itak ne more izgubit, ker je pač že) se je mojemu mačku obrnilo. Vsa konzervirana hrana se mu kar naenkrat zdi pod nivojem. 'Ni svežamjau', pravi, 'in to ni dobro za mjaumoje zdravje! - ne glede na to kaj pravijo tiste etikete na emjaubalaži'. Pa kaj. Ponosna sem nate, da si dorasel, ampak nagravžno je kar delaš. Da veš.

Nasplošno bi zelo rada pokomentirala aktualno medijsko stanje, ampak se mi zdi, da to nekako ne spada v moj žanr pisanja. Tako, da te ne bom mučila s tem, Tina:P.

Ni komentarjev: