nedelja, 14. oktober 2007

Sabina

Pride v vrtec, se vsede na stolček, jaz pa okoli njenega stolčka brzim z avtomobilčkom, da sem si podrobno ogledala novega prišleka. Najino prvo videnje, ljubezen na prvi pogled. Od prvega do tretjega razreda me je izsiljevala na način "če mi ne posodiš radirke, te moja mami ne bo peljala domov", tako sem se MORALA tudi presesti k njej. Smejala se je na posebno S-s-s tehniko pa zaradi rdeče pese je bila vedno čisto rdeča okoli ust. Jutri je njen dan. Rojstni. Ši is maj best frend, poznava se od petega leta najine starosti. V osnovni šoli sva bili rit in srajca. Ne kot rit in srajca, ampak Rit in Srajca. V tistih letih, ko ti je moralo biti všeč vsaj pet tipov (6., 7. razred), meni ni bil všeč nihče. Tega ni razumela, zato sem se ji zlagala, da mi je všeč Jasmin. Čez petnajst minut je že cela šola vedela za to.

Včasih mi gre strašno na živce. To je običajno takrat, kadar potrebuje - zares grdo se bom izrazila - eno falično zadevo v (samo njeno) ključavnico. Če bi na svetu po nekem naključju ostale same ženske in samo en moški, bi bila ona prva oseba, kateri bi ga privoščila. V času, kadar ni obremenjena in zakompleksana (manjvrednostni je nekje na prvem mestu njene lojtre) pa je nekdo, ki me osrečuje. S svojimi izjavami (trenutno se ne spomnim nobene) pokaže kako zelo naivna je v tem svetu, enkrat zabita, redko korektna, večkrat pa zelo prisrčna. Opravljivka. Na fvv-ju, kjer se ji bo začelo v sredo. Mojega bloga nikoli ne prebira, zdi se ji nekaj zelo neumesnega, nekaj zelo trapastega, da pišem "krneki", da tega nihče ne gleda, da si delam sramoto s tem. Ko jo začnem razsvetljevat o njeni morebitni neumnosti, mi vrže nazaj moj blog (enkrat sem se zaradi tega že odločila, da ga ne bom pisala več). Kadar sva skregani, kuha mulo - stvar, ki jo sovražim pri mojem bližnjem človeku. Na veliko stvari ima zgrešen pogled. Nikakor ne verjame, da ima zelo simpatičen obrazek - zato ker nima fanta. Misli, da bo vse življenje sama. Bejba se mora resnično malo bolj socializirati, za kar pa potrebuje tisto malo samozavesti, ki je nima. Vem pa, da se ji bo kmalu odprlo. Ši is maj grl. Največkrat in najraje se slika ob javnih "tazelenih" vecejih.

Ni komentarjev: