nedelja, 6. april 2008

mačku na rep

Niti ne vem, če bi tokrat spet smetila s svojimi vedno bistroumnimi idejami... In ker tega ne vem, bom raje tiho. Zato pa bom postregla s tremi luštnimi fotografijami (prvi dve sta by Matic z njegovim važnim Canonom, itak, zadnja pa je moja umetnina, tik pred izdihom baterij Mojega super fotoaparata).

- točno na Tistem delu bodoče gorenjske avtoceste, kjer je v teh dneh nastala najbolj množična sprehajalna pot -

- "čupkice!" je zavreščala Maja, ko sem ji poslala tole sliko (:D) -

- takole po hinavsko pa se je Megi spravila za volan in to takoj zatem, ko sva jo za pet minut v avtu pustila samo -

... in potem je Matic mojemu ubogemu mačku stopil na rep (poudarjam, da nenamerno - da ga ne bi kdo prijavil organizaciji proti mučenju živali:P).

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zadnja fotka je res huda :) Megi šofer :))

Maychi pravi ...

Hehe, kakšen cute voznik.. Še dobro, da je nista še mejčken pustila samo, ker bi gotovo pogrešala njo in še avto zraven :)

Deklica pravi ...

aj love that dog! kva je huda!! :D

Izgubljena. pravi ...

Oh, tudi jaz jo obožujem (čeprav bi ji kdaj najraje odstrigla jezik, ker tako opletat začne z njim - takoj, ko ji nakažem, da bi jo pobožala:D).
Megi je faca:D - že samo če jo pogledaš, se moraš nujno nasmejat:D Čista pojava...:)

Sploh ja... Vprašanje je, kam bi se odpeljala, če bi jo še pet minut pustila takole:D - malo na sprehod:D

Bonny pravi ...

Vađajna, a bo imela tale vaša Megi kdaj kakšne maldičke?
Ker bobtaili so neki najlepšega, kar lahko taclja zemljo:).

Izgubljena. pravi ...

Tale "naša" (od Matica:D) Megi je pa sterilizirana, tko da žal mladičkov ne bo (drugač bi tudi jaz že enega imela:P).


Te moram pa popravit - ni bobtail, ampak je birdi (bradata škotska ovčarka) - je malo manjša pa malo manj kuštrava (sem pa tudi jaz najprej mislila, da je barni:D).

Bonny pravi ...

Oh, škoda za "vašo":). Dam po eni strani prav - mi imamo tudi sterilizirano psičko, ker so nam psi preskakovali 1 meter in pol visoko ograjo. Očitno ni nič previsoko, ko je nuja:).

Men je šla tudi od kar sem videla Megi tule gor "Barniii, Barniii" po glavi. Grem razikovat za bobtaile še naprej, čeprav tale birdi ni od muh:). Nadvse kjut je.

Izgubljena. pravi ...

Nadvse kjut je ja:) - pa prav takega karakterja tud:D

Am, pri Maticu so v bistvu hotli imet majhne kužke, ampak se je Megi vnela maternica, tako da so jo morali dat sterilizirat:/ - škoda no... Je pa res glede moških kužotov:) - znajo bit zlo vztrajni:D

Ciril Jazbec pravi ...

hahaha ta zadnja fotka je pa tok hudaaa!! sicer tehnično mal šepa sam ideja je pa nora! bravo!! :))