četrtek, 10. julij 2008

Alternativna medicina?

Kako uspešno je bilo pregovarjanje za antibiotike in s kakšnim namenom je morala moja Mati biti zraven? Kaj je imela dr. Bela Halja za bregom in s kakšnim načinom se me je lotila? Vse to in še več - v nadaljevanju...

Pred mojim opisom dogodivščine naj povem, da v zadnjem času nimam nobene fiksne zdravnice - vedno, ko se oglasim na šolskem dispanzerju, me pričaka nov, meni neznan obraz, ki mi mora napisati nekaj tistih formalnih obrazcev za normalno funkcioniranje v ostalih zdravniških ambulantah (v mislih imam napotnice, za katere sem še vedno mnenja, da so brezpomenske - izguba živcev vedno, ko (ne)ugotoviš, da ti je veljavnost že potekla in izguba časa, ko moraš za navaden listek čakat in čakat pri svoji splošni zdravnici). Moja uradna zdravnica je (žal) že nekaj časa na bolniški in posledično moram vsaki posebej vedno vtepat v glavo zakaj sem tukaj, kako je z mano, vse razloge zakaj rabim tisto napotnico, razlagat o svojem splošnem počutju etc.

Tudi tokrat ni bilo nič drugače (z eno izjemo - na stolu levo od mene je sedela moja Mati). "Zakaj te peče mehur, koliko časa te peče mehur, zakaj do sedaj nisi bila deležna nobenega zdravljenja, kakšne preiskave so že izvedli...", so se glasila vprašanja. Vse lepo in prav, nakar preklopi na splošna vprašanja o moji bolezni (tudi tu je še vse super) - "Kako poteka zdravljenje, kako se trenutno počutiš, kako bi opisala samo sebe, kdaj se je vse skupaj pravzaprav začelo..." Opa! Kako bi opisala samo sebe? To ne spada v ta sklop vprašanj! Nadaljevala je z vprašanjem, če sem zelo prilagodljiva, če znam človeku ugovarjat in mu reči "ne". Emmm??? Ja? Odvisno? Huh, tukaj sem se resno začela spraševat, če nisem zašla v napačno ordinacijo. "Kaj pa prehrana?" Okej, logično vprašanje in logičen odgovor - ni prav zdrava (priznam). "Izogibaj se beli moki, sladkorju, soli in mleku!" Ja pa saj se... Samo čokoladi se niti ne trudim izognit. "KATERI ČOKOLADI?" Milki... "SAMO TE NE SMEŠ! To je n a j s l a b š a čokolada na trgu. Kupuj le še Gorenjko, kjer je 70 do 90% pravega kakava." Aha, v redu, bom (v resnici sem si mislila svoje - Milka je morebiti res najslabša, je pa najboljša!). "Kakšno pa je vaše mnenje o alternativni medicini?" in pogleda mami... Mami je seveda vsa navdušena nad nečim, kjer ni kemije, ampak pove, da je seznanjena s prevaranti, katerih cilj je le velik zaslužek. "Aha... Aha...", reče Bela Halja. "Aha, aha... No, pravzaprav... Sama se ukvarjam z neko terapijo..." HA! Pa te imam! "...ki je sicer povsem podprta s strokovno literaturo in mislim, da bi to dobro vplivalo na tvoj imunski sitem..." Ja??? Za kakšno stvar gre?? "Boš videla drug teden, če se boš oglasila pri meni. Tukaj imaš naslov, se vidimo v torek.".

Zaključek sicer ni bil tako hiter, sem ga le jedrnato skrajšala:). Torej??? Očitno se grem naslednji teden čarodejske igrice (čarodejske?). Vem pa, da se nekaj resnega ne mislim it. Trenutno me nekaj takega ne navdihuje, torej tudi denarja ne nameravam metat v nekaj, za kar vem, da mi ne bo pomagalo, če sama nisem pripravljena na to. In ja, na to nikakor nisem pripravljena. Pravzaprav se mi ne ljubi ukvarjat s tem. Hudiča... Jaz hočem dobit samo tiste antibiotikeee! Je to res tako težko???

Glede alternativnih metod zdravljenja sem zaenkrat še vedno v fazi skeptičnosti. Pa če še tako pravijo in vpijejo, da so ljudje vstali iz vozičkov - pa saj nihče ne ve, če takrat ni bilo na delu še kaj drugega!? Volja je pomembna, vera prav tako, vendar tudi brez modernih zdravil sem absolutno prepričana, da ne gre. Z alternativo se bom ukvarjala, ko bodo določene zaloge izčrpane, ali pa, ko se bom sama in zares popolnoma sama odločila za to. Si pa gospa dobro zna priskrbet biznis, ja.

Še to: zakaj je morala biti mami zraven? Zato, da me še dodatno posiljuje z njenimi solatkami, paprikami, zeljem, korenjem in borovnicami. Težko živim, kaj? :)

11 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Izkušnje z alternativci še nimam, ker ne verjamem, da deluje, čeprav veliko ljudi opisuje dobre izkušnje - ampak po moje je vsa fora v tem, da verjameš, da pomaga.

Odločitev je tvoja, upam, da se rešiš teh zdravstvenih nadlog - je pa res, da je pogosto treba sam pri sebi raziskovati, v čem je morebiti vzrok bolezni in tega ... odgovor je skoraj povsod stres, ampak se splača premisliti.

Izgubljena. pravi ...

Joj, n. ... Ko bi le bilo tako enostavno glede teh vzrokov - pa se vse zakomplicira, ko vidiš, da je dejansko cel moj imunski sistem v k* - tako zunanji, kot notranji:). Ne vem, če sem že v zgodnjem otroštvu živela pod stresom:). Je pa res - stres je zaj* stvar in bi se ga bilo treba izogibat, da te ne doleti še kaj.

Tudi jaz še nimam nobene izkušnje z alternativci in sem enakega mnenja, kot ti - verjet je treba v vse te stvari in se stem tudi poglobit vase in v delovanje določene terapije - kar pa je v bistvu potrebno tudi pri uradni medicini:). In trenutno, kot sem že v objavi napisala - nisem pripravljena še na nič takega, kar ne bi bilo podkrepljeno z uradnimi zdravili:). Grem probat in najbrž tudi zavrnit:).

Katja pravi ...

Sočustvujem s tabo. :) Sliši se GROZNO! ::)))

Ne, hecam se. A pa je to legalno, da te takole pri zdravniku na alternativo pošljejo?

bubbles pravi ...

modri nasvet (in plava navodila): nikoli ne zaupaj nekomu, ki kritizira milko!!! :)
kar se alternative tiče, sem bolj skeptik, bi pa rekla, da če verjameš, lahko pomaga. in v končni fazi je (skoraj) vseeno, zakaj deluje.

Izgubljena. pravi ...

katja - ne vem, če je legalno, da si na tak način rihta biznis (mogoče je vseeno za tem njena dobronamernost - seveda plačljiva), bo pa tole povzročilo eno veliko zadrego v torek, ko jo bom (najbrž) zavrnila, čez en teden me bo pa spet videla kako prosim za antibiotike:)).

bubbles - aneda! Še to razvado, ki jo imam, mi hoče vzet! (okej, saj ni tako hudo...:D). In da bi jo nadomestila z Gorenjko?? PH!

janja pravi ...

kašn košček milke več pa bo vse v redu.
mogoče pa samo trpiš zaradi pomankanja milke :D

Izgubljena. pravi ...

Mnja... Evo! Janja odkrila mojo novo alternativo, imenovano milkaterapija! :D

Nihljaj pravi ...

Aja, Vađajna - z brusnicami si poskusila glede mehurja? Jaz že cel mesec jem dve kapsuli na dan in je zaenkrat vredu, baje pa pomaga tudi sok, ki je sicer fuj, a naj bi deloval protivnetno ... Bolj kot antibiotike ti priporočam alternativo v stilu naravnih izdelkov - sokovi, kakšni dodatki k hrani in to ... Mogoče bi na dolgi rok pomagalo.

Izgubljena. pravi ...

:) ja n. - brusnični čaj, ursi čaj, brusnični sok (vsak dan en deci in na koncu sem ga celo vzljubila:D), brusnične kapsule... Vse to sem že dala skoz (in še dajem). Kapsule mi ne pomagajo, brusnični sok je nekaj časa vzdrževal zdravo stanje, a ko se mi je ponovno pojavilo vnetje, sem opustila sok, ker sem mislila, da že ta pač vzpodbuja širjenje bakterij, čaji sicer pomagajo, a le začasno... Izogibam se mehurčkom (čeprav včasih podležem), kislim stvarem, tudi prezačinjenim... Ogromno pijem vode... Pa na dolgi rok? Ne pomaga:). Zaenkrat le kratkoročno..

Sicer pa hvala za skrb n.:) - zelo cenim:).

Nihljaj pravi ...

Ah joj, potem si pa res bogica :(
Mogoče bo čez čas boljše - nekatere zdravstvene težave se po letih in letih razrešijo same od sebe (vem, čudno), mogoče bo tudi mehur postal čez čas bolj odporen, kdo ve.

Upam, da ti bo vsaj toplo poletno vreme dobro delo - bolje je zagotovo, ledene noge pozimi so še večji hudič :)

Izgubljena. pravi ...

Mogoče, mogoče - ko bom velika, ne bom imela težav z mehurjem! Mi je pa nekaj časa nazaj ena "prijazna" zdravnica rekla, da se bom morala s tem sprijaznit in da itak za tem boleha vsaka druga odrasla ženska. Res optimistično za prihodnost, kaj?

Ah, bomo že. Niti nimam tako grozno hudih vnetij, kot nekatere punca. Zaenkrat mi čajčki kar pomagajo:) - ampak saj pravim - na dolgi rok pač ne.

Bomo že:).