sreda, 16. julij 2008

Blatne račke

Režija in obdelava: mamica in očka kobacajčka Urbana (ta je v modrih hlačkah in rumeni majčki)

Glavni igralci: vsi kobacajčki z Urbanom na čelu in Oskarjem na riti (žal poznam le ti dve imeni)

Okoliščine snemanja: Sarin rojstni dan nekega junijskega dne 2008

Najkrajši komentar: Rock Otočec za mulčke!

Sama nisem bila prisotna. Ta celovečerni film (zaradi prikupnosti ga definitivno lahko gledaš cel večer!) sem dobila od moje sestre (Oskarjeve mamice), ki ga je dobila od Vanje (Sarine mamice), ki ga je dobila od Nataše (Urbanove mamice)... Saj vemo kako gre s temi forward maili, kaj? Na koncu z okrnjenimi podatki postanejo izgubljeni v Vesolju...:)

P.S.: moj vrli nečak Oskar je vedno tisti, ki najbolj laufa in čofota naokoli in je vedno tisti, ki je vsako naslednjo rundo manj oblečen in je vedno tisti, ki ima na svojih račkastih tacah obute modre škornje (obožuje jih:)).

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

OH!
Kako so fletkani! Še mene je prijel, da bi mela enga takga čofotača :D

Katja pravi ...

Jeeeeej, Oskar! Najlepše ime. Jupi! :)

Nihljaj pravi ...

Tapravi so :)

Anonimni pravi ...

dj katjusa ne laz :D:D k vem da ga nebi mela. . .

Drgac pa reeeeeees cuteeeeeee.

Anonimni pravi ...

Tina, ne lažem. Res ne :)
Zdj morm sam še enga arijca nekje poiskat :P

Maychi pravi ...

O hudo, samo je res mali rock otočec za otroke..

P.S. Tvoj nečak je pa res faca od face, res je taglavn s svojimi škornčki..

Izgubljena. pravi ...

:)


jp maychi :D - Samo on ima škornje! (in to prinaša zelo pomemben filing ponosa:D).


katjuša ti si pa rasistka:P (ne, sj ne. Samo če te ne bi poznala, bi to skoz imela v mislih:P).

janja pravi ...

ooo prou vid se kok ponosn je na svoje škornčke.
čudi me samo da se noben mulček cel ne meče po blatu. jst vem da bi se :D

Anonimni pravi ...

Ah, nism rasistka. Imam samo določene pogoje za očka :)

Izgubljena. pravi ...

janja - jaz bi se tudi :D ... Ampak očitno mulčki dobro vejo, da ni lepo biti popacan:).

katjuša - vem, vem:) Hočeš modre učke pa rumene laske:).

Sugar_baby pravi ...

oooooooo kok so srčkani!! Fuul dobr video res...sm šla kr dvakrat gledat:)

Izgubljena. pravi ...

sugar_baby - jaz sploh ne štejem več, ker sem že tolikokrat pogledala :D.

Zoran pravi ...

Joj ,.. fletno in mega hud video.

Izgubljena. pravi ...

Zdaj sem ga mogla še enkrat pogledat :)