nedelja, 20. julij 2008

(pre)Blisk.anje

[Blisk 1: še vedno načrtovanje]
Ne dogaja se mi nič posebno zdravega. Ponedeljkov načrt se je spremenil v celotedenski načrt, ki še ni popolnoma uresničen (res je. Tiste knjižice se še vedno nisem lotila.), Tictac bomboni pa mi uničujejo še levi predel mojega zobovja - desni je že uničen. Od pretiranega čokohranjenja v otroštvu najbrž... Tokrat ne bi planirala britja nog in kraje sladoleda mulčkom, ampak bom površno predstavila že skoraj izpiljen načrt vdora na ameriška tla, ter obisk (ali ugrabitev) Tine.

Torej:
točka a: je že znana grožnja o sestavi splava in nadaljevanju potovanja z ježo v stilu Indiane Jonesa (Katjuša ima že naučene tudi že vse njegove kung-fu prijeme).
točka b: je Mojčina zamisel o slepem potovanju v kontejnerjih Luke Koper, kot v Madagascarju - s špranjami, ki jih premorejo kontejnerji (škatle, gajbe, karkoli), pridobimo še svetlobo, ki nam bo prav prišla pri prebiranju znanstvenih revij (seveda:)) pa še prijetno ogorele bomo.
točka c: je najzanimivejša. Delam na tem, da zgradim sposobnost astralnega preslikovanja. Naučila bom še Katjušo in Mojco in tako bodo vsi trije naši astralni Jazi lahko obiskali dušo Tine.

[Blisk 2: večerno kramljanje]
Skupaj z eno svojih še posebej trpečih osebnosti sem se zavalila v svoj najljubši (in sicer tudi edini) stol na terasi in ob poslušanju čričkanja čričkov in hrustanja briketov, ki sem jih nasula mojemu shiranemu mačkonu (tole o shiranosti ni moja krivda! Ušivec je v vročih dneh izgubil apetit, kar pa je tako ali tako usodno za maščobne obloge) in ob sadističnem, zverinskem pikanju komarjev (vsaj tako sem si razlagala nenadno srbečico) opazovala oddaljeno bliskanje na nebu. Redko si privoščim to vrsto uživanja, a ko si jo, je užitek poln. Večerni klepet z mislimi, ki pogrešajo, ima neverjetno pomirjujoč učinek na vrnitev v boj za preživetje.

[Blisk 3: domišljijsko, srhljivo, fantazijsko in... Komično?]
Huronsko rjovenje "I am Beowulf!" me je pošteno nasmejalo, hkrati pa so stvori (demoni) v tej zgodbi obogatili moje že precej izčrpano nahajališče domišljije in... Angelina s svojimi tremi minutami zares poskrbi za pridih erotičnosti (kar sicer Beowulfova naga rit takoj razblini). Všeč so mi epopeje, obožujem domišljijske filme z bitji, ki ne obstajajo, in tudi Beowulf mi je bil, kljub kritikam drugih, v končni fazi všeč.

[Blisk 4: peristaltika]
Neverjetna lakotnica sem danes - kar je plus, ker sem tudi sama šla po sledovih tačk mojega mačkona (vročina je tudi meni sunila apetit). Razlog verjetno tiči v včerajšnjem prakticiranju tistega, kar prakticiram le dvakrat letno in na kar nisem posebej ponosna. Tako se je pot prebave obrnila za 180 stopinj in obratna smer le-te nikoli ni prav preveč prijetna. Za bruhat je. Dobesedno:). Ne bom rekla "nikoli več!" (čeprav se je tako glasil prvi natipkani sms zjutraj), ampak bom rekla "se vidimo čez pol leta". Pošteno.

[Blisk 5: SmrdaPrda]
Tako dobro mi gre, da sem začela igrat Travian. Ob izdatnem pokroviteljstvu cyc.a seveda. Brez njega se mi ne bi uspelo obdržat toliko časa, kolikor sem tam sedaj (4 dni:)), in brez njega se te stvari verjetno niti lotila ne bi. Še vedno nimam čisto razčiščenega pojma o smislu te igre:) (pravzaprav priznavam, da se niti ne trudim prav pretirano:)).

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mmmmmmmm. . . najbolj simpaticna mi je 3. varianta

Drgac pa ne ves kako zelo ti prvosm tistih 180 stopinj v obratno smer. Hehe, res ti :):):):)


Ps: sm ze misnla da sm zlobo u sloveniji pozabla, pa se je ocitno sam mal skrila :D:D:D:D:D

Izgubljena. pravi ...

O ti... Ja! Zloba! No sej me je izučil zdej... Do nadaljnega:D.

Najbolj simpatična ti je tretja točka??? Grem stavt, da samo zato, ker tko ne bomo mogle ukrast tvojega fizičnega telesa, ampak bomo lahko le tvoje astralno telo? Tega bomo preslikale v psa - da nam ne boš nikol več ušla! :P

Anonimni pravi ...

joj ne. . . ne me u zvav pr8:D:D

Izgubljena. pravi ...

U ŽVAU! Te bomo na vrvici imele:P.

Katja pravi ...

Slika s strelo je ful huda. Ostalo pa tako ali tako bolj malo razumem. ;;)))

Maychi pravi ...

Neeeeee.. Takoj nehaj igrat Traviana, takoj!!!

Midva z mojmu sva en mesec vrgla stran zaradi te igre, prav preveč odvisen postaneš po kakšnem tednu ali dveh igranja.. Go away now..

KaTkA pravi ...

okei pa ne še ena slučajno k je začela igrat traviana? moj brat in oba bratranca so TOTALNO VSEKANI na to...naj razložim: me prosi, naj za trenutek odložim vse kar delam, ker bi on preden se gre tuširat, poklikal neki, da bo, ko se bo stuširal,že končano in bo lahk ponovno klikal... omg če to ni obsedenost :P

drugač mi je pa všeč ona ideja o potovanju kontejnerjev s tem, da bi js pomoje naredla iz kontejnerja eno prijazno dnevno sobo s tv in kompom seveda :P!

storyteller pravi ...

Je Travian spletna različica Naseljencev?

Izgubljena. pravi ...

:))

katja - a da tko nerazumljivo pišem??? :D Ne pa saj vem... Včasih moji podzavesti tako zatrga, da zavesti sploh ne uspe vsega smiselno preuredit... :D Takrat pač samo pišem... :D

maychi in katka - moja zgodba s travianom je sledeča: popolnoma seznanjena z odvisnostjo, ki jo prinaša ta igra in "spojmanimamkajjeto", sem se za "foro" podala igrat... Še zdaj ne dojemam kje je smisel tega, kar pomeni, da se še vedno upiram zasvojitvi. Samo na vsake toliko časa poklikam, čeprav ne vem točno kaj in to je to... Bosta rekli, da se s tem začne, kaj? :D No, ne verjamem, da bo moja "bistrost" dognala, da je to nekaj, ki me mora zasvojit:D (čeprav sem bila sedajle čisto pretresena, ko sem kar naenkrat ostala brez vseh enot:D).

storyteller - če bi vedla kaj so Naseljenci, bi ti odgovorila:D... Je pa res, da so v travianu eni naseljenci skoz, ja:D.

storyteller pravi ...

IGRA! Naseljenci otoka Catan?! Nič znano? Občutek imam, da sta ti dve igri povezani... I feel it in my bones :D

Izgubljena. pravi ...

Okej Storyteller :P - če ti tko praviš oz. če tako pravijo tvoje kosti... ;) Bo pa že držalo :D.