sreda, 27. maj 2009

Hočem 'met!

Imam, jih že stiskam v dlaneh - tridnevne karte za Rock Otočec.
Zdaj bi pa samo še tole desetinčno lepotičko...
Pa sem materialno izpopolnjena. Pa lahko živim le še od zraka.
// Če zignoriram dejstvo tiskalnika, dejstvo novih poletnih stopicljačk, dejstvo frizerja, dejstvo pisane velike torbaste, dejstvo... Še kakšno materialno dejstvo pač. //

7 komentarjev:

Maychi pravi ...

Jaz bi šla tud na rock otočec.. Smrk, smrk.. Glej, da boš uživala še v mojem imenu :)

Luka pravi ...

... raj je raj na rock otočcu, raj raj raj rock je raj...

K pravi ...

kaj pa boš s tolk švohcenim procesorjem? :)

rokotočec pa tudi že dolgo ni več festivalski biser. ga posekajo mnogo manjši festivalčki.vendar pa čestitam za vztrajnost, čeprav bolj žalostno. :)

Izgubljena. pravi ...

Maychi: že lansko leto z dobrim razlogom nisi šla, letos pa še z boljšim :P

Luka: bo raj, bo raj :))

kolibri: RO je že pustil na meni lušten, počitniški, rock pečat... In dokler bo tako in da bom v tem uživala, bo moj biser - še posebej ker je v tako idealnem obdobju takoj po izpitih :) - ko me bo minilo in ko ne bo več biser pa verjetno tudi vztrajala ne bom več. :)

Tak švohcen procesor bo pa prišel v poštev še posebej v potrebe prenosljivosti, ki jo tokrat še najbolj povzdigujem na prvo mesto prioritet :) . Malo bolj orng procesor pa tako naprej imam itak doma, ampak žal priklopljenega na elektriko - ta pa pri prenosljivosti ravno ne pride v poštev. :)

janja pravi ...

Jaz še nisem bla na RO, zdaj pri teh letih bi pa najbrž izpadla kot stara koka tam, tako upokojensko se že počutim :P

Samosvoja pravi ...

Pa ti si ful skromna ratala ... :P

Izgubljena. pravi ...

janja - ne boš verjela, ampak tam pa res najdeš ljudi vseh generacij :) ... Na nek način ravno to čar, ni?

Samosvoja ... Jah... Recesija je :D