torek, 21. julij 2009

osvajam ritem

Spet sem ugledala veliko. Mi ni treba več zijat v malo desetinčno, ker je s popravljeno kišto prišel nazaj k slavi tudi z žužljivo krvjo zapacana devetnajstinčnica.
Materialistka sem. Absolutna. V soboto sem vzporedno s svojim prvim žegnom Ikee nakradla za pest tistih malih svinčnikov - ne naenkrat, ampak na vsakem obešalniku sem v torbico entuziastično vrgla po enega. Kupila sem tudi pleteno košarico za šaro, ki je do trenutka, ko sem zabuljila vanjo, nisem potrebovala. Po novem posedujem tudi kozarček za svečke, čeprav ne spadam ravno med kurilce voska, in sem ponosna lastnica čudnih copatastih roza copat in paketa dvesto slamic, da bom lahko lažje srkala limonado. Nova namizna svetilka, katere nakup sem planirala šele jeseni, ko bom imela za to sredstva pa tudi že ponosno stoji in dviguje svojo glavo brez žarnice visoko nad mano.
Finančno sem še bolj zapufana. Neprijetno. Bojim se, da preveč uživam tam ob reki, v družbi sproščenega, neobremenjenega, ležernega, poletnega in z zapečenim kremenateljcom od dveh, ki smo ju pravkar spoznali. Preveč lepo je zvečer ob flaši vodke, ob Maksu, ki me šavsne, ko ga počoham (ne čoham več!) pa kasneje ob iskanju najsvetlejše zvezde in drnjohanju na kopalničnem tepihu. Rit na prepihu, lubenica pa moja prva kebab pica... Prečarobno je - zato moram ob koncu dneva obvezno postati tečna. Baba zoprna.
Nekaj lahkega na windows media playerju za lahko noč.

3 komentarji:

janja pravi ...

Vse smo včasih babe zoprne :P

Sindrom, nisem vedela, da rabim, dokler nisemugledala... žal mi je poznan.
Mojo sobo je nemogoče pospraviti. Imam recimo tri super fensi posodice za rože, pa rož nikoli niti ne gojim ker vse pockrajo. Važno, da so posodice lepe in fensi.
Imam tudi goro športne opreme, zato ker lepo izgleda, rabim je pa tako ali tako ne. :P

Izgubljena. pravi ...

Pravi kramarji smo, res :D - sem včeraj ravno kolegici razlagala, da bo moja soba kmalu postala (urejeno) smetišče. Pfej.

storyteller pravi ...

Še ena zapufanka tukaj :)

PS: Me tolaži dejstvo, da nisem edina :D