nedelja, 26. julij 2009

Revolucija: zelenjavarska

Kje? Neznano območje pod mojo kožo, znotraj mojih kosti ali tam nekje okrog notranjih organov vse od juga proti severu.
Kdaj?? Se dogaja že vse od začetka tega poletja, se je dogajalo skozi zimo in se je že začelo prejšnje in še prejšnje poletje - zelo počasi.
Kaj??? Jaz, zaprisežena antizelenjavarka, bom dobila oranžno polt, zelene prste in rumene oči in postala bom hodeča solata z jezikom-kumarico in ušeski-korenčki.
"Znanstvena fantastika," bi rekla Jaz before. "Eek!??," sem govorila v času bombandiranja starega sistema. "Vau," pravim Jaz after.
Stari sistem je odpravljen. Javno razglašam, da se v procesu bivanja na tej zemeljski površini pomikam korak naprej! Živel liberalizem in moje telo po novem uživa tudi zelenjavo! Nisem več le sadjarka, mesarka, pekovka (pekarica?) in slaščičarka, ampak sem tudi uradno zelenjavarka. Jem zelenjavo, zelenjava je kul, trditve v smislu "ne maram zelenjave" in "zelenjava so živa bitja, boli jih, ko jih hrustam... Žive," so absolutno v vseh kontekstih prepovedane... Razen!
Razen v naslednjih štirih primerih:
  • (1) V primerih, kjer bi bila zelenjava kuhana, pečena, pohana (pohane bučke sicer dobijo posebno dovlilnico obstoja na seznamu "ne maram") - uživanje o d p a d e. Ni namreč humano, humano je le, ko gre za čebulo, česen, papriko, koruzo. Pa kakšne zelenjavne župe, kjer je zelenjavno zakamuflirano.
  • (2) Da bi bil v ali med zelenjavo vsiljen paradajz (je enako paradižnik za netolerantneže nemških popačenk). Paradajz namreč ni zelenjava! Tudi sadež ni. Paradajz je bitje iz vesolja! Zato ga jemo le kot predelanega in zmešanega s tustranskimi Zelenjavami, Sadeži, Mesom, Začimbami - da le izgubi svoj kozmični priokus. Potrebno ga je ozemljiti.
  • (3) Primer brokolija. Brokoli smrdi in zato ga ne jemo. Aaampak spet - če je nadnaravno speštan in dodan k drugim začimbam (ono k njim in ne začimbe k onemu), uspe še biti prebavljiv (piše spodaj).
  • (4) Ko se nahajamo v okolju, ki je prepričano, da še vedno ne ješ zelenjave pa te je prej 20 let posiljevalo, češ "zdrava je" - no, vsekakor v takem okolju ne želimo pokazati, da smo podlegli, ne želimo, da smo izdali svoj ponos, ne želimo, da bi poslušali takšne in podobne "končno jo je srečala pamet" pa čeprav bi marsikoga s tem priznanjem razveselili. Trma je neumna! Ostanimo neumni.
Novospremenjeni in uradno sprejet Zakon upošteva in dovoljuje najrazličnejše spremembe v prihodnosti. Je namreč odprt za vse, še posebej je vesel, če je to v skladu s prvotnim in glavnim ciljem napredka - to je napredek!
Prebavljivost je potrebna še posebej v predelu ustne votline in marsikatera Zelenjava, ki je najprej začela ugajat spodnjemu delu prebavil, zdaj ugaja tudi zgornjemu, najbolj izbirčnemu prebavnemu delu.
Zelenavca ni in zihr ne bo ratala alfa al pa omega mojih prehranskih navad! Je samo za zraven, je samo bajdvej in je še zmer samo zelenava. V zadnjem času zlo rada govorim in poročam o vseh svojih doživetjih s prehrano - je res.

11 komentarjev:

storyteller pravi ...

Zelenjava rulzzzzz! :)

K pravi ...

brez zelenjave mi živeti ni. jem čisto vse, kar zraste. po drugi strani mi pa meso ni niti mal okusno, poudarjam, okusno. ga sicer še neki malga jem, bolj iz neteženja, ko kuhajo drugi. piščeta seveda, pa kdaj kakšn čevap. tudi salamam se komot odpovem. skratka, zelenjava + sadje + mlečni + kruhasti izdelki + sladkiš tenkjuverimač.

vađajna, tebi pa čestitke in aplavz za ta življenjski dosežek.

janja pravi ...

Jaz sem isto razsvetljenj doživela leto in pol nazaj. Zelenjava rox.
Paradajz ne šteje, edino če je res na zelo dobri z zelenjavo okrašeni pici (še ena pridobitev - zelenjavna pica).
Pohane bučke so pa itak umor najboljše zelenjave :P

Izgubljena. pravi ...

Hah, ja :D - storyteller - nisem še v takem stanju evforije, ampak morda nekoč pridem do te točke, ja :D (upajmo:))

kolibri - hvala za aplavz, sem si tudi sama začela ploskat :D ... Sicer pa bom jaz morala kontra od tebe takole rečt: brez mesa mi živeti ni- :D

janja - moja mati na svojo zelenjavno pico nabaše polno tistih svojih bučk pa paradajz je tudi zraven, ampak zaradi bučk stvar avtomatsko odpade. Sem zadnjič jedla kebab pico, ki je imela na sebi gor sladko papriko... In je bila čudovita :)

Anja pravi ...

obožujem zelenjavo, pa zato niesm velika ljubiteljica mesa (jem ga le, ker me starši silijo)! -.-

Izgubljena. pravi ...

Anja :D PA sej očitno mora biti vse v pravih količinah ... Mene so pa z zelenjavo silili :P :D

KaTkA pravi ...

hehe oh ti mi znaš pa vedno znova polepšat dan s tem, ko si te predstavlam tako ali drugače :D
ah ti bi mogla probat mojo juhico iz ... različnih zelenjavnih sestavin in bi jo vzljubila :) tut moj dragi jo je :)

zdej boš bolj zdrava, ko ješ zelenjavo :D "končno te je srečala pamet" :P

Izgubljena. pravi ...

mama Katka, veš kako me veseli, da ti lepšam dneve sama s sabo :D

župco bi pa poskusla ja :) - me zelenjavne zadnje čase pre-se-ne-čajo :)

Maychi pravi ...

Pridna punca, pridna :)

katjuša pravi ...

zelenjava človk :D

Izgubljena. pravi ...

Ti tud kmal! :D

Maychi - topim se :)