sobota, 31. oktober 2009

Absurd tedna. Meseca, življenja?

Trenutno sem vse to...

  • Jaz, ki študira, ki nabira seminarske datume, ki se boji študijske prakse.
  • Jaz, ki dela in služi.
  • Jaz, ki vedno bolj srečno okuša čarobnost ljubezni.
  • Jaz, po uspešnem babjem večeru, po preigranem Cluedo-ju in po presmrkani Avstraliji.
  • Jaz, ki bo dobila novo uro.
  • Jaz, ki nima več predsodkov glede (neangelskih) kril okoli riti.
  • Jaz, ki gre s koncem tedna na roadtrip proti Dalečstran.
Ob tem naj ne bi bilo časa za občutek nekoristnosti pa vendar se vsak večer pod kovter zakopljem z občutkom slabe vesti. Srečna si, a nezadovoljna sama s seboj. Absurdno?

V sklopu nenapisanih družbenih pogojev za brezskrbno življenje imam vse in tudi veselim se, ampak zakljuva te in kljuva v tebi karnekaj. Absurdno.

Vem, kaj krivim pa vem tudi, da ko bo to minilo, se bo pojavilo nekaj novega. Zakaj ti nikoli ne gre "take it easy" način? Bilo bi manj absurdno.

5 komentarjev:

Matic pravi ...

Ure še ne boš dobila :) Jo je K. pozabila v sosednji državi:D

Izgubljena. pravi ...

Ph. Vseen jo bom enkrat dobila :)

storyteller pravi ...

Se mi zdi, da j v človeški naravi, da vedno hoče nekaj več. Pa čeprav mu v življenju (skoraj) vse štima. Ja, absurdno.

Šuši pravi ...

absurd je polna luna, ki trka in nagaja. Iskanje nekajveč pa je normalno. Črne luknje pa so zato, da se naspiš.

Ne se sekirat, bo minilo ;)

Izgubljena. pravi ...

Šuši vem - minilo bo pa tud nazaj prišlo :D Ah, kaj čmo. Normalno očitno - kot si rekla ;)