nedelja, 18. oktober 2009

Njihovo žarčenje iz oči lahko ugledam tudi ponoči!

Precej sem slabovidna in zato mi, dokler se zakonodaja ne spremeni, tudi ne dovolijo opravljati izpita za avto. Vsekakor je s tem sklepom statistika umrlih na slovenskih cestah mnogo manjša - prepričana sem, da je z mojo pomočjo tako preživelo marsikatero mlado, ¨kolesarjevo in živalje življenje. Kljub morebitni spremembi zakona, volan vseeno najbrž nikoli ne bo občutil mojih mehkih dlani - predvsem zato, ker sem brihtna in nesebična punca, ki na prometnem področju vase ne zaupa že kot peška (ženska oblika pešca?). Na vrata prtljažnika tako ni potrebno lepiti nalepke "Pozor, voznik z desnim mrtvim kotom za volanom!", prav tako pa tudi očetu in ostalim bližnjim nesrečnežem nad 18 in z mašino nikoli ne postane dolgčas, ker v prostem času pač lahko prevzamejo vlogo mojega osebnega taksista - jim ne zamerim.

Precej sem slabovidna kot sem rekla... Ampak malo trupelce na osmih nožicah vidim tudi brez očal! Še malo pa jih bom sposobna zavohati tudi, ko mi bo to bitjece želelo eno od svojih nožic med spanjem pomoliti med zobovje - če lahko omenim tisto izpeto znanstveno teorijo, da vsako leto med spanjem pojemo 10 pajkov...

Mrcine lezejo noter, ker jih zunaj zebe.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mislim, da smo preko maila dobili podatke o 10 pojedenih pajkih v našem življenskem obdobju in ne 10 na leto :D

Izgubljena. pravi ...

Oh Anonimni ista stvar, ista stvar... Vseeno je strašljivo! :))

(sicer pa hvala za opozorilo - sem že imela napisano "celo življenje" pa ne vem zakaj se mi je "na leto" zdelo bolj... Prepričljivo. :D

PolonaP pravi ...

Nikar, samo nikar.
Če to statistiko zvesta moja otroka, ne bosta zaspala nikoli, nikoli več

Izgubljena. pravi ...

polona - nočem biti kriva za to morebitno tragedijo... Bom razmislila o zaščiti bloga s štampiljko "vsebina za odrasle" :D

janja pravi ...

AaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa.

Joj kr kurjo polt mam.
Mi je pa zanimivo. V Ljubljani nisem ubila še nobenega pajka, niti ga nisem ugledala v sobi. Kako to? S tukaj ne rastejo ali se skrivajo pred mano?

Izgubljena. pravi ...

janja, v Ljubljani je smog. Pajki ne marajo smoga.

:D