četrtek, 15. oktober 2009

Še 0 dni. ali "hani-ajmhoum"

  • Pridem domov,
  • počakam, da Stvari začnejo z obmetavanjem že tako 'zgubljene duše s količino svojih obveznosti, dolžnosti in urnih omejitev - vključno z datumsko DD:MM:YY-postavitvijo številk,
  • upam, da sem v dveh tednih dobila dovolj debel obrambni obroč okoli sebe - in še upam, da bo 10 špičk vitamina B12 iz ritnega maščevja na ta obroč namestilo še ravno prav veliko število bazuk in ostalega orožnega materiala, ki se bo brez mojega nepotrebnega tuhtanja samo od sebe aktiviralo in ubilo (ubilo!) potencialnega Stresorja, ki me bo želel vsaj obliznit s svojo nadstresno auro,
  • se mi že vrti od vse norosti, ki me čaka. Saj je svet še vedno vsaj malo prijazen?
  • 19-inčna slika je po predolgem buljenju v 10-inčno zares ogromna, v bajti imamo najverjetneje samo povprečne sibirske temperature, pošvedrani rjavi gležnarji pa že čakajo, da jih obujem.
V novembru grem vseeno v Amsterdam.

4 komentarji:

Nihljaj pravi ...

Uuu, Amsterdam. Bom kar malo fauš novembra :)))

Ja, svet je še vedno prijazen, če si le ti prijazna z njim ;)

Upam, da so terme pomagale in opravile svoje, ti pa pazi na mehur, ledvice in ostale ranljivosti v telesu, ker tale mraz je zares čuden :)

Izgubljena. pravi ...

N., Bom prijazna, obljubim :D - terme so opravile svoje, samo vzdrževat moram pridobljeno stanje pa bo :) innn hvala enako glede mehurja, ledvičk in ostalih ranljivosti :P

storyteller pravi ...

Dobrodošla nazaj :) In, ja, naj ti zdravje služi.

PS: Tudi jst bom fouš... Pošlji razglednico ;)

Izgubljena. pravi ...

Hvala tudi tebi Storyteller ;)

Razglednic se mi ps običajno ne da pisat, ampak obljubim, da se potrudim!