ponedeljek, 15. februar 2010

Po ptičje.

Google Chrome zahteva, da preneham z njegovo uporabo.
Prejela sem šest rockotoških koledarjev, ki niso moji.
Pojedla sem ptičji zajtrk s krofom.

Za krof želim, da ostane edini simbol, ki me pozitivno opominja na letošnji pust, za koledarje na glas povem, kako ogabna naslovnico imajo, čeprav spoštujem vse promocijske finte naše dežele (prvič: slovenska zastava, priznajmo, ne poseduje ravno privlačnih barv; drugič: rockotočec v grbu - resno?; tretjič: ogabna naslovnica), Mozilla Firefox pa je edina, ki mi dovoli objavljati komentarje na blogspotovih mestih (čisto slučajno chrome in blogger nimata nič skupnega).

Danes grem na žur brez jelly-ja in ker me maškare ne marajo.
Petnajstega smo in petnajsti je moj priljubljen datum.
Iz ušesnih lukenj mi visijo črni krokarji. Črni papagaji? Črni ptiči.

Bolj nepisana sem, črno-belo pokombinirana, ampak udobno in prijetno ždim v svojih cunjah, črta pod očmi je speljana enakomerno. Usklajeno z razpoloženjem povem, da črnina ni depresivna. Na tekmovanju, kdo bo prvi rekel, da smo petnajstega, sem zmagala, ker sem si v ta namen na telefonu zrihtala opomnik in ah, kako ušesu ljubo zveni pisk, ki sporoča nakazilo preko študentskega servisa. Alkohol me zaradi preslabe izkušnje zadnjič danes ne bo pojedel.

Sicer pa s prvim popočitniškim dnevom zares šele postanem dejavna na področju študija.

3 komentarji:

Evie pravi ...

Tudi z mojim študijem je boljše v tem popočitniškem tednu ja :P

Luka pravi ...

...
men pa za študij že malo energije zmankuje,
ne morem in ne morem se spravt,
sam se je treba.
stisnmo še mal pa bo ;);)
...

Izgubljena. pravi ...

Evie - se mi zdi, da zaradi medsebojne podpore med sošolci pa zijanja v profesorjeve napovedi postaneš avtomatsko bolj v koraku s potekom vsega. Med počitnicami te pa pasivnost kar objame :)

Luka - sej potem, ko bo konec, bo pa ena praznina vladala okoli nas :)