ponedeljek, 8. februar 2010

Vesolje, ki te krivim!

Ne iščem:
  • motivacije, 
  • interesa, 
  • časa, 
  • denarja. 
Motivacija vključuje interes in ta je tukaj že sam po sebi izključen, motivacija pod prisilo okolja (kot to, da ostanem brez jutri in pojutrišnjem, izpuhtim v nič) pa seveda ne zadošča. Časa imam dovolj, denarja tudi, žal pa ne kandidata, ki bi bil po videzu približno podoben ženski špeglar kot sem jaz in ki bi nalogo za prave evrokovančke opravil namesto mene. Teh elementov zato ne iščem.

Iščem:
  • pogum!
Pogum, da se vsaj spravim k učenju. Angleščina ni tako težka, težko je dejstvo, da gre za predmet izpred dveh let, še težje pa dejstvo, da se mi pred nos moli že tretji in zadnji rok opravljanja tega izpita. Zadnji je, ker bi rada vsaj dva datuma prihranila za angleščino rimska številka dve, torej za predmet izpred enega leta.

Vprašanje je sila enostavno:
Kako naj odpravim potne roke, ki so tako potne, da ne zmorejo odpreti predala z vsem angleškim materialom in tega potegniti na dan?
Odsekat si jih ne morem - rok namreč. Konzerva danes niti mezincu ni naredila več kot enega obliža. Moledujem.

4 komentarji:

storyteller pravi ...

Se spomnim, kako sem se jst tresla pred angleščino... samo zato, ker so vsi govorili, kako težek je ta izpit (pri tej profesorici)... da ga je praktično "nemogoče" narediti. In sem si te 3 izpite pustila za konec (seveda je to napačno razmišljanje). Za ANG I sem se vestno učila in, ko sem na izpitu ugotovila, da ta izpit ni nikakršen "baubau", sem II in III naredila z "lahkoto". Sicer sem pri III dobila najslabšo oceno, ampak smao zato, ker se za izpit sploh nisem učila. Toliko o izpitih, ki jih je "nemogoče" narediti :)))

Tako da, glavo gor, zvezke na mizo in srečno na izpitu!!! ;)

Izgubljena. pravi ...

Vau, res si mi dala pogum - z enim komentarjem!

Zvezki so že (vsaj) na mizi. :)

Tjaša pravi ...

kaj jaz naredim (in tudi bom čez ene 5 minut) ... nalijem si banjo tople vode inse namakam 15 minut...tačas se sprostim...in razmislim kaj bom vse naredila po tem, ko pridem iz banje...potem si običajno naredim dobro kavo v najljubšo skodelico ali Martini :D se usedem za računalnik...si rečem, da zdaj se pa prav filmsko počutim...in začnem risat diplomo...torej..čez približno pol ure, bom za računalnikom :D
jaz se na ta način veliiiikokrat uspem prepričat...upam, da deluje tudi tebi ;)

Izgubljena. pravi ...

Colibri, ja! Verjetno ima vsak svoj ritual pred učenjem oziroma delom - name sicer relaksacijska banja najbrž ne bi imela učinka, bo pa imelo to, da obvezno pospravim vse okrog tega delovnega/učnega prostora pa še par zadev :D - oh, da bi le jutri že začela! :))